حمایت از تولیدکنندگان در چهارچوب قانون

قاسم رحیمی نیا مدیرکل منابع‌طبیعی‌وآبخیز‌داری جنوب کرمان گفت: ما در راستای تحقق شعار سال گام برمی‌داریم و از تولید کنندگان در چهار چوب قانون حمایت می‌کنیم. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی‌و‌آبخیز داری جنوب کرمان جلسه شورای حقوقی اداره کل منابع‌ طبیعی‌‌ و آبخیزداری جنوب کرمان […]

قاسم رحیمی نیا مدیرکل منابع‌طبیعی‌وآبخیز‌داری جنوب کرمان گفت: ما در راستای تحقق شعار سال گام برمی‌داریم و از تولید کنندگان در چهار چوب قانون حمایت می‌کنیم.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی‌و‌آبخیز داری جنوب کرمان جلسه شورای حقوقی اداره کل منابع‌ طبیعی‌‌ و آبخیزداری جنوب کرمان صبح امروز با حضور قاسم رحیمی‌نیا مدیرکل مرتضی لورگی معاون حفاظت ‌و امور اراضی و اعضای‌شورا و روسای ادارات منابع طبیعی‌ و‌ آبخیزداری شهرستانهای جیرفت عنبرآباد و قلعه‌گنج در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

 
مدیر کل منابع طبیعی‌ و آبخیزداری‌ جنوب کرمان با اشاره به اهمیت و حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از هرگونه تخریب و تصرف در این اراضی به اهمیت شعار سال اشاره کرد و گفت: ما در اداره کل منابع طبیعی‌ و ‌آبخیزداری پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری هستیم و در راستای تحقق شعار سال(مهارتورم،رشدتولید) گام برمی‌داریم.
 
قاسم رحیمی نیا افزود: ما از تولید کنندگان در چهارچوب قانون حمایت می‌کنیم.
 
رحیمی نیا تاکید کرد: در طرح‌های تولیدی که ممنوعیت قانونی ندارند باید تخصیص اراضی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود. 
 
وی با اشاره به اینکه بعضی افراد سودجو در قالب سرمایه‌گذاری قصد تصرف اراضی‌ملی را دارند گفت: هرگونه بی‌قانونی و تصرف اراضی‌ ملی جرم است و اداره کل منابع طبیعی و نیروهای یگان‌حفاظت جلوی آن را با تمام قدرت می‌گیرد.
 
رحیمی نیا با اشاره به اهمیت حفظ پوشش‌‌گیاهی در کاهش خسارات ناشی از سیلاب‌ها، ذخیره نزولات آسمانی و تغذیه سفره‌های آب زیر‌‌زمینی، هرگونه تصرف اراضی ملی به بهانه تولید را ضد تولید و برخلاف شعار سال دانست. 
 
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان با اشاره به این که مردم بایستی قبل از اجاره زمین و اقدام به کاشت تابستانه از مستثنیات بودن اراضی اطمینان حاصل کنندافزود: باید با برنامه‌ریزی مناسب و فرهنگ سازی جهت عدم ساخت‌و‌ساز و کاهش آسیب‌های چون حریق در مراتع و جنگل ها اقدام شود.
انتهای خبر/م.ق




حمایت از تولیدکنندگان در چهارچوب قانون

منبع:آرمـان
? حمایت از تولیدکنندگان در چهارچوب قانون