حمایت از بانوان توانمند کرمانی با واگذاری زمین‌هایی در شهرک صنعتی سدید

مدیریت نمایشگاه دائمی پارک علم و فناوری کرمان گفت: این مرکز برای حمایت از بانوان توانمند کرمان، زمین‌هایی در شهرک صنعتی سدید که دارای تسهیلات با استراحت یکساله هستند، واگذار می‌کند.  به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «فت فتو » نمایشگاه رونمایی از دستاوردهای بانوان و صاحبان ایده استان کرمان از اکنون سه روز است […]

مدیریت نمایشگاه دائمی پارک علم و فناوری کرمان گفت: این مرکز برای حمایت از بانوان توانمند کرمان، زمین‌هایی در شهرک صنعتی سدید که دارای تسهیلات با استراحت یکساله هستند، واگذار می‌کند. 

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «فت فتو » نمایشگاه رونمایی از دستاوردهای بانوان و صاحبان ایده استان کرمان از اکنون سه روز است که در محل برگزاری نمایشگاه‌های دائمی پارک علم و فناوری شهر کرمان در حال برگزاری است؛این نمایشگاه بیستم بهمن‌ماه یعنی امروز به کار خود پایان می‌دهد.

مهلا حسنی در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با این نمایشگاه گفت: بیست و پنج نفر از بانوان که در مراکز رشد پارک علم فناوری استان کرمان هستند در این نمایشگاه دعوت شده‌اند.

وی ادامه داد: طبق جلسه‌ای که با استانداری، دانشگاه پیام نور، آزاد، باهنر و اداره شهرک‌‌ها برگزار کردیم، تصمیم گرفته شد، بانوانی که در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند الزاما نباید کار فناورانه ارائه دهند بلکه می‌توانند در حوزه کسب و کار خلاق و خانگی نیز فعالیت داشته باشد.

مدیریت نمایشگاه دائمی پارک علم و فناوری کرمان توضیح داد: هم‌اکنون این نمایشگاه با بیست و پنج محصول در حوزه آرایشی، هنری، آموزشی و مواد غذایی توسط بیست و پنج بانوی استان کرمان دایر است.

حسنی افزود: با توجه به این‌که پارک علم و فن‌آوری کرمان در حوزه فناورانه فعالیت می‌کنند این روزها بانوان زیادی که کسب و کارهای خانگی و یا خلاق دارند به این پارک مراجعه می‌کنند از این رو با برگزاری این نمایشگاه‌ها به دنبال جهت‌دهی بانوان توانمند هستیم.

مدیریت نمایشگاه دائمی پارک علم و فناوری کرمان بیان کرد: در پارک علم و فن‌آوری کرمان بر اساس مشاوره‌ها و بررسی توانمندی‌های بانوان افراد هدایت می‌شوند.

حسنی اظهار داشت: بسیاری از بانوان در تولید محصولات قوی هستند اما در حوزه بازاریابی مشکل دارند و یا با کار گروهی و شبکه‌سازی در کسب‌و‌کار خانگی و خلاق آشنایی ندارند از این رو با حضور بانوان در این پارک به دنبال شناسایی و جهت‌گیری بانوان هستیم.

وی با تاکید بر این‌که در پارک علم و فناوری کرمان به دنبال بررسی توانمندی‌ها و مشاوره‌دهی برای جهت‌دهی مناسب هستیم، تشریح کرد: پارک علم و فناوری کرمان، مرکز توانمندسازی بانوان را در کنار کارهای فناورانه ایجاد کرده است.

مدیریت نمایشگاه دائمی پارک علم و فناوری کرمان بیان کرد: این مرکز برای حمایت از بانوان توانمند کرمان، زمین‌هایی در شهرک صنعتی سدید که دارای تسهیلات با استراحت یکساله هستند، واگذار می‌کند. 

حسنی اظهار کرد: اگر بانویی کسب و کار خلاقانه و یا فناورانه داشته باشد که کاری عالی ارائه دهد می‌تواند در نمایشگاه دائمی مستقر شود، همچنین تمامی نمایشگاه‌هایی که در استان کرمان و یا تهران برگزار می‌شود بدون پرداخت هزینه غرفه‌سازی می‌توانند، شرکت کنند.

انتهای خبر/پسند




حمایت از بانوان توانمند کرمانی با واگذاری زمین‌هایی در شهرک صنعتی سدید

منبع:آرمـان
? حمایت از بانوان توانمند کرمانی با واگذاری زمین‌هایی در شهرک صنعتی سدید