حمام تاریخی باغ «لِه‌لِه» کرمان به مرکز ماساژدرمانی بدل می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: یک سرمایه‌گذار معدنی را پای‌کار احیای حمام تاریخی باغ له‌له کرمان آوردیم تا به مرکز ماساژدرمانی در کشور بدل شود. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» امیر حسن‌زاده صبح امروز دوشنبه هفتم اسفندماه در شوراى ادارى استان اظهار کرد: رتبه بهبود فضای کسب و کار […]

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: یک سرمایه‌گذار معدنی را پای‌کار احیای حمام تاریخی باغ له‌له کرمان آوردیم تا به مرکز ماساژدرمانی در کشور بدل شود.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» امیر حسن‌زاده صبح امروز دوشنبه هفتم اسفندماه در شوراى ادارى استان اظهار کرد: رتبه بهبود فضای کسب و کار کرمان در سال‌جاری با تلاش تیم اقتصادی استان از ۳۱ به پنج ارتقاء یافته است.

وی عنوان کرد: با خدمت صادقانه و بهبود آمار اقتصادی می‌توان موجب افزایش مشارکت در انتخابات شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان افزود: نمایشگاه‌های تخصصی در کرمان برگزار می‌شود و اولین جشنواره و نهمین نمایشگاه قالی کرمان از یکم تا چهارم اسفندماه جاری برگزار شد که یکی از بهترین‌های کشور بود.

حسن‌زاده خواستار حضور مدیران و کارکنان دستگاه‌های دولتی در نمایشگاه‌های تخصصی شد و با تذکر نسبت‌به حضور کمرنگ آنها در این برنامه‌ها گفت: وقتی مدیران و کارکنان ادارات به نمایشگاه‌ها بیایند و نقاط ضعف و قدرت را از نزدیک ببینند، برای توسعه استان و همچنین در زمان حضور جلسات به نحو بهتری می‌توانند، فکر کنند و تصمیم بگیرند.

وی که در بسیاری از نمایشگاه‌های داخل و خارج استان حضور فعالی از خود نشان داده است، یادآور شد: دو بار به نمایشگاه قالی کرمان رفتم و اطلاعاتی به‌اندازه دو کتاب نفیس به‌دست آوردم.

حسن‌زاده در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه مرکز استان به‌عنوان ویترین سرمایه‌گذاری‌است، بیان کرد: فرمانداران و شهرداری‌ها باید هرچه سریع‌تر بسته‌های سرمایه‌گذاری را به ما بدهند.

وی ابراز کرد: بخش خصوصی باتوجه‌به ارتقای رتبه بهبود فضای کسب و کار کرمان به جایگاه پنجم کشوری به‌صورت مرتب وضعیت استان و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری را رصد می‌کند و باید بسته‌های مناسبی را به آنها ارائه بدهیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان خاطرنشان کرد: یک سرمایه‌گذار معدنی را پای‌کار احیای حمام تاریخی باغ «لِه‌لِه» کرمان آوردیم که بسته سرمایه‌گذاری این مجموعه به‌دستم رسیده است و حمام باغ «لِه‌لِه» با اجرای این پروژه تبدیل به مرکز طب‌درمانی و ماساژدرمانی کشور خواهد شد.

حسن‌زاده در پایان سخنان خود با اشاره به لزوم زیباسازی نمای ادارات در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز خاطر نشان کرد: اداراتی که در یک مسیر قرار دارند برای زیباسازی با یکدیگر هم‌افزایی داشته باشند.

انتهای خبر/ طهماسبی

منبع: فارس




حمام تاریخی باغ «لِه‌لِه» کرمان به مرکز ماساژدرمانی بدل می‌شود

منبع:آرمـان
? حمام تاریخی باغ «لِه‌لِه» کرمان به مرکز ماساژدرمانی بدل می‌شود