حماسه ۹ دی عبور از فتنه بود

حجت الاسلام بیانی گفت: در حماسه ۹ دی ماه حضور مردم بابصیرت در شهرهای مختلف کشور مشت محکمی بر دهان فتنه گران بود و آنان را عقب نشینی وادار کرد. به گزارش فت فتو،مراسم سالروز بزرگداشت ۹دی ماه با سخنرانی حجت الاسلام بیانی امام جمعه شهرستان قلعه گنج و با حضور پرشور مردم فاریاب در […]

حجت الاسلام بیانی گفت: در حماسه ۹ دی ماه حضور مردم بابصیرت در شهرهای مختلف کشور مشت محکمی بر دهان فتنه گران بود و آنان را عقب نشینی وادار کرد.

به گزارش فت فتو،مراسم سالروز بزرگداشت ۹دی ماه با سخنرانی حجت الاسلام بیانی امام جمعه شهرستان قلعه گنج و با حضور پرشور مردم فاریاب در مسجد جامع برگزار شد.

حجت الاسلام بیانی گفت: مردم ایران مظهر عزت، قدرت، اقتدار و شجاعت هستند که در مواقع  خطر و حیاتی جان خود را به کف دست می گیرند و در دفاع از نظام جمهوری اسلامی و ارزش های انقلاب اسلامی وارد میدان می شوند.

وی ابراز کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی متوجه شد اهداف و آرمان انقلاب اسلامی در ضدیت با اهداف شوم پلید آنان هست از همین رو اقدامات شرورانه را آغاز کردند تا بتوانند این انقلاب نوپا را زمین گیر کنند.

امام جمعه شهرستان قلعه گنج افزود: حمایت از گروهک منافقین و ترورهای آنها، وادار کردن صدام و شروع جنگ تحمیلی و کودتای های نافرجام از جمله مواردی بود که به شکست انجامید و امروزه جرات جنگ سخت و حمله نظامی را ندارند، به جنگ نرم ،کودتای مخملین و نحریم های ناجوانمردانه روی آورد.

وی اظهار کرد:دشمن سال ها برنامه ریزی کرد و حادثه کوی دانشگاه تهران در سال ۱۳۷۸ را رقم زد؛ اما به واسطه بصیرت مردم و حضور گسترده ملت در راهپیمایی ۲۳ تیرماه در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام ماندند،دشمن علیرغم شکست دست روی دست نگذاشت و برای سال های بعد برنامه ریزی کرد.

حجت الاسلام بیانی عنوان کرد: در حالی که هشت ماه تا برگزاری انتخابات سال ۱۳۸۸ مانده بود؛ رهبر انقلاب پیرامون طرح ریزی دشمن هشدار دادند،اما خواص به علت نداشتن بصیرت فریب دسمن را خوردند  و هشت ماه کشور را به آشوب و فتنه دچار کردند تا اینکه در ۹دی ماه حضور مردم بابصیرت در شهرهای مختلف کشور مشت محکمی بر دهان فتنه گران بود و آنان را عقب نشینی وادار کرد.

امام جمعه شهرستان قلعه گنج در پایان خاطر نشان کرد: دولت انقلابی آیت الله رئیسی اقدامات خوبی را شروع کرده؛ اما توجه ویژه تر به مسائل اقتصادی لازم است؛ زیرا معیشت مردم در تنگنای شدید قرار گرفته است؛ لذا از دولت درخواست داریم که مدیران کارآمد و متخصص را روی کار بیاورد تا رفع مشکلات تسریع شود.

انتهای پیام/




حماسه ۹ دی عبور از فتنه بود

منبع:آرمـان
? حماسه ۹ دی عبور از فتنه بود