حماسه ۹ دی حرکتی برخاسته از بصیرت

تجمع ۹ دی با حضور پور شور مردم زرند در محل مسجد جامع. با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین شاهمرادی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد. به گزارش فت فتو، تجمع ۹ دی در شهرستان زرند با حضور پرشور مردم در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد و با قرائت بیانیه و […]

تجمع ۹ دی با حضور پور شور مردم زرند در محل مسجد جامع. با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین شاهمرادی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد.

به گزارش فت فتو، تجمع ۹ دی در شهرستان زرند با حضور پرشور مردم در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد و با قرائت بیانیه و سخنرانی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان همراه بود.

در این جلسه حجه الاسلام والمسلمین شاهمرادی،‌ در سخنرانی تجمع ۹ دی ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی، روز  بصیرت و روز میثاق امت با ولایت گفت: هرچه از این حماسه می‌گذرد اهمیت و ارزش و ابعاد این حرکت بزرگ انقلابی بهتر از قبل روشن می‌شود.

شاهمرادی بیان کرد: تعبیرات زیبای رهبر معظم انقلاب، در این مورد دارند، ایشان می‌فرمایند ۹ دی ماه یکی از قله های فراموش نشدنی است، 
حرکتی برخاسته از بصیرت اتفاق افتاد، مردم موقعیت شناختند و در صحنه های مورد نیاز حضور انقلاب یک حضور تاثیر گزار داشتند.

وی گفت: روز ۹ دی ماه حرکتی بود، متکی بر ایمان و اراده بر اساس اعتقاد و باور بود که اگر ملت بزرگ ایران بخواهد این اراده را به کاربرد هر آنچه دشمن به میدان آورده محکوم خواهد شد.

شاهمرادی ادامه داد: مقام معظم رهبری در مورد ۹دی فرمودند «دست خدا روح ولایت روح حسین ابن علی در لحظه لحظه آن حماسه ماندگار دیده می شد». آری مردم ملت امام حسین حماسه بی نظیر آفریدند.

امسال هم کشور گرفتار مسائل دیگری شده اقدامات و حرکت های بصیرت گونه ای که ملت در میدان انجام دادند منجر به عزت الان ما شد‌.

حجت الاسلام و المسلمین شاهمرادی با اشاره به آیات قرآن کریم گفت:  آیات ابتدایی سوره عنکبوت خداوند متعال می فرماید آیا مردم گمان می‌کنند همین که بگویند ایمان آوردیم کافی است و  آیا دچار فتنه و آزمایش نمی شوید؟ سنت خداوند این است که در ایمان امتحان می شوید تا دانسته شود کدام راستگو هستید کدام یک دروغگو؟

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان اشاره به اشاره به داستانی از  امیرالمومنین، علی (علیه السلام) گفت: از امیر مومنان در مورد کلمه برادران در کلام ایشان سوار شد که برادران چه کسانی هستند امیرالمومنین دست به شانه سلمان فارسی می گذارند و می فرمایند برادران من از تبار این مرد هستند آنها که در آخرالزمان و در زمان فتنه ها دچار انحراف نمی شود.

وی افزود: مسئله امروزه کشور مختص امروز نیز در همه ادوار تاریخ نمونه هایی از آن وجود دارد،نمونه از آن مجاهدت حضرت موسی علیه السلام بود در زمانی که فرعون به بهانه های واهی افراد را به دست جلال می‌داد و۹۰ هزار کودک را کشت تا حضرت موسی در دنیا نباشد، اما باز هم شاهد بودیم که مردم زمانش رو به گوساله پرستی آوردند.

شاهمرادی با اشاره به تاریخ اسلام گفت: پیامبر مردم زمان جاهلیت را در طول ۲۳ سال به جایگاه عزت و تمدن رساند، اما مردم زمان ش با یادگاری های او چه کردند؟ که تا ۸۰ سال بر منابر سب حضرت علی علیه السلام رواج داشت و ۹۶ سال قبر مطهر ایشان پنهان بود.

سخنران تجمع ۹دی شهرستان زرند در کلام پایانی خود گفت:  قریب به دو سال است که رهبر معظم انقلاب فرمان جهاد تبیین دادند و سه کلید واژه واجب، فوری و همگانی را بیان کردند لذا همه ما باید جهاد تبیین را وظیفه خود بدانیم.

انتهای پیام/  قنبرزهی




حماسه ۹ دی حرکتی برخاسته از بصیرت

منبع:آرمـان
? حماسه ۹ دی حرکتی برخاسته از بصیرت