حل مشکلات کشور با مردمی‌شدن اقتصاد

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: با مردمی‌شدن اقتصاد، بخش عمده‌ای از مشکلات ما حل خواهد شد. حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و تقارن آغاز سال با ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن با اشاره به انتخاب عنوان […]

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: با مردمی‌شدن اقتصاد، بخش عمده‌ای از مشکلات ما حل خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و تقارن آغاز سال با ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن با اشاره به انتخاب عنوان سال از سوی رهبر معظم انقلاب «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: مقام معظم رهبری چندین سال است که عناوین سال را در حوزه اقتصادی و تولید نام‌گذاری می‌کنند؛ چرا که یکی از بیماری‌های کشور ما مشکل اقتصاد و ضعف در زیرساخت‌های اقتصادی است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای حل مسائل اقتصادی باید فرایندی را طی و دنبال کنیم که رهبر معظم انقلاب، عناوین سال‌ها را براساس این فرایند و جریان قرار داده‌اند تا زنجیره حل مشکلات اقتصادی کشور تکمیل شود.

وی با بیان اینکه برخی از مشکلات در عرصه اقتصادی، قاچاق کالا، توجه به عرصه تولید، قناعت و صرفه‌جویی و غیره است، عنوان کرد: مشکلی که در اقتصاد وجود دارد و باید به آن توجه شود، بحث خصوصی‌سازی و توجه به دو اصل ۴۳ و ۴۴ است که واگذاری دولتی کارخانجات، صنایع و معادن به بخش خصوصی انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی اظهار کرد: دولت باید تصدی‌گری را به مردم واگذار کند؛ به این معنی که تنظیم‌گری و نظارت با دولت و اجرا و مدیریت در دست مردم باشد و در این شرایط دولت نقش ستادی و نقش اصلی را مردم ایفا می‌کنند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه با مردمی‌شدن اقتصاد، بخش عمده‌ای از مشکلات ما حل خواهد شد، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب جهش تولید را با مشارکت مردم تبیین کردند و اگر مردم در این عرصه حضور پیدا کنند، دل‌سوزی و تلاش بیشتری خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: تبیین شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات اقتصادی را حل کند و حتی در راستای افزایش ارزش پول ملی، کاهش تورم، هدایت‌گری نقدینگی و غیره گره‌گشا باشد.

انتهای خبر/م
 




حل مشکلات کشور با مردمی‌شدن اقتصاد

منبع:آرمـان
? حل مشکلات کشور با مردمی‌شدن اقتصاد