حل اختلافات و اصلاح میان مردم از جمله اهداف شوراهای حل اختلاف است/ رضایت‌مندی مردم یکی از ارزش های اسلامی است

امان الله علیمرادی با تأکید بر اینکه رضایت‌مندی مردم یکی از ارزش های اسلامی است، گفت: حل اختلافات، اصلاح میان مردم، پیوند اجتماعی اخلاق‌مدار، احقاق حق آسان و سریع، دادرسی عادلانه، رفع و دفع ظلم و اجحاف از جمله ارزش های قضایی و اجتماعی هستند. حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با […]

امان الله علیمرادی با تأکید بر اینکه رضایت‌مندی مردم یکی از ارزش های اسلامی است، گفت: حل اختلافات، اصلاح میان مردم، پیوند اجتماعی اخلاق‌مدار، احقاق حق آسان و سریع، دادرسی عادلانه، رفع و دفع ظلم و اجحاف از جمله ارزش های قضایی و اجتماعی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با فت فتو؛ ضمن گرامیداشت ۱۸ آبان سالروز تاسیس شوراهای حل اختلاف گفت: حل اختلافات، اصلاح میان مردم، پیوند اجتماعی اخلاق‌مدار، احقاق حق آسان و سریع، دادرسی عادلانه، رفع و دفع ظلم و اجحاف از جمله ارزش های قضایی و اجتماعی هستند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اشاعه فرهنگ گفتگو مسالمت‌آمیز، رفع اطاله دادرسی و غیره از دیگر ارزش های قضایی و اجتماعی هستند که انتظار است به برکت این نهاد، محقق شود و ارتقاء یابد و به مردم کمک شود.

وی با تأکید بر اینکه رضایت‌مندی مردم یکی از ارزش های اسلامی است، خاطر نشان کرد: از بنیانگذاران این طرح که با تلاش و دلسوزی و اندیشه‌ورزی این نهاد را شکل دادند و کسانی که در رفع عیوب و کاهش کاستی‌ها و ارتقاء آن می‌اندیشند و اقدام می‌کنند و تمامی اعضاء و دست‌اندرکاران مربوطه قدردانی می کنیم.

انتهای پیام/م

 




حل اختلافات و اصلاح میان مردم از جمله اهداف شوراهای حل اختلاف است/ رضایت‌مندی مردم یکی از ارزش های اسلامی است

منبع:آرمـان
? حل اختلافات و اصلاح میان مردم از جمله اهداف شوراهای حل اختلاف است/ رضایت‌مندی مردم یکی از ارزش های اسلامی است