حلقه های صالحین در رفسنجان به زیارت سردار دل ها رفتند

مسئول تعلیم وتربیت ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان از اردوی سیاحتی و زیارتی سرگروه های حلقه های صالحین به دیار کریمان و کوه های صاحب الزمان جهت کسب معنویت و نورانیت از محضر شهدا به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ی روز گذشته خبر داد. به گزارش خبر گزاری بسیج از کرمان؛ حجت الاسلام رحیمی […]

مسئول تعلیم وتربیت ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان از اردوی سیاحتی و زیارتی سرگروه های حلقه های صالحین به دیار کریمان و کوه های صاحب الزمان جهت کسب معنویت و نورانیت از محضر شهدا به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ی روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبر گزاری بسیج از کرمان؛ حجت الاسلام رحیمی در این خصوص اظهار کرد: اردوی زیارتی و سیاحتی سرگروه های حلقه های صالحین و مربیان تربیتی بسیج فرهنگیان و دانش آموزی شهرستان رفسنجان روز گذشته انجام شد.

وی افزود: این اردو و زیارت به منظور کسب فیض و معنویت از محضر شهدا با محوریت برنامه های فرهنگی و تربیتی صورت گرفت.
وی ادامه داد: در این اردو مسئول بسیج فرهنگیان استان کرمان هم حضور داشتند و همگان در بیت الزهرا و گلزار بین المللی شهدای کرمان در مجالس روایتگری و بیان خاطرات و کرامات شهدا و خصوصیات اخلاقی شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت کردند.

حلقه های صالحین در رفسنجان به زیارت سردار دل ها رفتند
حجت الاسلام رحیمی خاطرنشان کرد: اولین مرحله این اردوی ارکان شبکه تربیتی مربیان و سرگروها در قالب یک اتوبوس با هدف امادگی و ایجاد حلقه های صالحین در مدارس برگزار شد.




حلقه های صالحین در رفسنجان به زیارت سردار دل ها رفتند

منبع: خــبرگزاری بســیج
? حلقه های صالحین در رفسنجان به زیارت سردار دل ها رفتند