حق‌طلبان جهان باید مانع توهین به مقدسات شوند

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تمامی حق‌طلبان جهان و امت اسلام، باید مانع سیاست جاهلی توهین به مقدسات، نفرت‌پراکنی و اضلال شوند. حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ ضمن محکوم کردن جسارت به ساحت مقدس قرآن مجید در سوئد گفت: قرآن کریم سخن […]

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تمامی حق‌طلبان جهان و امت اسلام، باید مانع سیاست جاهلی توهین به مقدسات، نفرت‌پراکنی و اضلال شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ ضمن محکوم کردن جسارت به ساحت مقدس قرآن مجید در سوئد گفت: قرآن کریم سخن خدای تعالی، کتاب حکمت، بیان حق و هدایت به استوارترین راه‌هاست.

 
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: جسارت به ساحت مقدس قرآن مجید در سوئد، جنایتی عظیم است؛ اشد مجازات برای عامل این جنایت خواسته‌ تمامی مسلمانان و مورد اتفاق همه علمای اسلام است که غیرت دینی ملت اسلام و دولت‌های اسلامی این مقصود را محقق می‌سازد. 
 
وی عنوان کرد: اهانت به قرآن کریم با شعار آزادی بیان نشان می‌دهد هدف حملات استکبار، اصل اسلام، قرآن، منع حکمت و بیان حق و بازداشتن بشر از راه خدا است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین علیمرادی ابراز کرد: به رغم شیطنت و اضلال استکبار، نور خدا و قرآن روزبه‌روز پرفروغ‌تر شده و آینده با ظهور گسترده‌تر و روزافزون اسلام است. 
 
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: تمامی آزادی‌خواهان، حق‌طلبان جهان و امت اسلام، باید مانع سیاست جاهلی توهین به مقدسات، نفرت‌پراکنی و اضلال شوند و عاملان و حامیان این قبیل جنایات بدانند خود را مستحق خواری دنیا و عذاب آخرت ساخته‌اند. 
 
 
انتهای خبر/م




حق‌طلبان جهان باید مانع توهین به مقدسات شوند

منبع:آرمـان
? حق‌طلبان جهان باید مانع توهین به مقدسات شوند