حفظ سلامت دانش آموزان اولویت اصلی آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس است

فرماندار ویژه شهرستان سیرجان گفت: در بازگشایی مدارس، حفظ سلامت و ایمنی دانش آموزان و مدیران و معلمین بیش از هر مسأله‌ای در اولویت ما قرار دارد. به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، به منظور فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس جلسه شورای آموزش وپرورش با موضوعات پروژه مهر به ریاست بهاالدینی فرماندار ویژه سیرجان و با حضور امام […]

فرماندار ویژه شهرستان سیرجان گفت: در بازگشایی مدارس، حفظ سلامت و ایمنی دانش آموزان و مدیران و معلمین بیش از هر مسأله‌ای در اولویت ما قرار دارد.

به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، به منظور فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس جلسه شورای آموزش وپرورش با موضوعات پروژه مهر به ریاست بهاالدینی فرماندار ویژه سیرجان و با حضور امام جمعه ، مدیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولان در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

فرماندار ویژه شهرستان سیرجان در این مراسم گفت: در بازگشایی مدارس، حفظ سلامت و ایمنی دانش آموزان و مدیران و معلمین بیش از هر مسأله‌ای در اولویت ما قرار دارد.

او افزود:باید زمینه واکسیناسیون همه معلمین ودانش آموزان مورد هدف انجام و در زمینه برنامه‌های فرهنگی جهت دانش آموزان که پس از یکسال وارد مدرسه خواهند شد برنامه ریزی شود.

سید محمود حسینی امام‌جمعه سیرجان نیز در این جلسه گفت:کرونا طی این ایام بر مسائل روحی، روانی، اجتماعی و فرهنگی معلمین، دانش آموزان و… اثرات فراوانی گذاشته و با توجه به اینکه آموزش و پرورش مسئول تعلیم و آموزش دانش‌آموزان است باید به این موضوع به طور ویژه ورود کند.

اکبر محیاپور مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیرجان نیز در این جلسه گفت: فرآیند اجرایی پروژه مهر در روز‌های آتی به نقطه اوج و اصلی خود می‌رسد که آن بازگشایی مطلوب و شایسته مدارس است که باید با آمادگی کامل، هوشیاری، مسئولیت پذیری و بسیج تمام امکانات موجود به استقبال شروع با شکوه سال تحصیلی جدید برویم.

او افزود: مدیران مدارس با برنامه ریزی صحیح و شیفت بندی مناسب مدارس مقاطع تحصیلی مربوطه قابلیت آموزش حضوری و مجازی، همزمان و توامان را داشته باشند.

انتهای پیام/س




حفظ سلامت دانش آموزان اولویت اصلی آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس است

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? حفظ سلامت دانش آموزان اولویت اصلی آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس است