حفظ دستاوردهای انقلاب از اهم وظایف سپاه است

فرمانده سپاه ثارالله کرمان در دیدار با استاندار تأکید کرد که سپاه همواره بحث خدمت رسانی به مردم و حفظ دستاوردهای انقلاب را مد نظر قرار داده و حداکثر تلاش و همکاری را با تمام دولت‌ها دارد. به گزارش فت فتواز کرمان، در آستانه هفته دولت فرمانده سپاه ثارالله به همراه هیئت رئیسه با دولت […]

فرمانده سپاه ثارالله کرمان در دیدار با استاندار تأکید کرد که سپاه همواره بحث خدمت رسانی به مردم و حفظ دستاوردهای انقلاب را مد نظر قرار داده و حداکثر تلاش و همکاری را با تمام دولت‌ها دارد.

به گزارش فت فتواز کرمان، در آستانه هفته دولت فرمانده سپاه ثارالله به همراه هیئت رئیسه با دولت مردان استان دیدار و گفتگو کردند. سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت به همه دولتمردان جمهوری اسلامی و استان اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم پیرو راه شهدای هفته دولت به خصوص شهیدان رجایی و باهنر چه درسبک مدیریت و چه در سبک زندگی باشیم.

نظری در ادامه گفت: هفته دولت هفته‌ای است یادآور منش، حرکت و رفتار دولتمردانی که برای ما الگو بوده اند، مخصوصا این دو شهید بزرگوار که در آن دوران خاص، اوج کار جهادی و انقلابی مدنظرشان بود و کارشان برای همه دولت‌ها الگویی شد که بعضی از دولت‌ها سرمشق خود قرار دادند و بعضی نیز متاسفانه از آن فاصله گرفتند.

فرمانده سپاه ثارالله استان با تأکید بر اینکه سپاه نهادی است که در همه عرصه ها و بحران‌ها در کنار همه دولت‌ها بوده و هست، افزود: سپاه همواره بحث خدمت رسانی به مردم و حفظ دستاوردهای انقلاب را مد نظر خود قرار داده و حداکثر تلاش و همکاری با تمام دولت‌ها را داشته است و امروز هم با دولت انقلابی که در همین مدت کوتاه کارهای بزرگی برخلاف سیاه نمایی های دشمن انجام داده؛ همکاری‌های لازم را داشته است.

سردار نظری با اشاره به فعالیت‌های استاندار و کار جهادی که همراه معاونین در بحث‌های امنیتی و بحران‌ها داشتند افزود: همین یک محک و تستی است که «مردم یاری» و «مردم یاوری» شما را نشان داد و امیدواریم که در کنار شما بتوانیم کارهای خوبی داشته باشیم.

وی با اشاره به آبرسانی به ۴۰۰ روستای استان در زمان سردار معروفی فرمانده سابق سپاه ثارالله استان عنوان کرد: سعی کرده‌ایم که سپاه مأمن و پناهگاهی برای مردم باشد، خدمات اجتماعی، آبرسانی شرب و کشاورزی، محرومیت‌زدایی، رسیدگی به حاشیه‌شهر و آسیب‌های اجتماعی از برنامه‌هایی است که وظیفه می‌دانیم در کنار وظایف اصلی خود انجام دهیم.




حفظ دستاوردهای انقلاب از اهم وظایف سپاه است

منبع: خــبرگزاری بســیج
? حفظ دستاوردهای انقلاب از اهم وظایف سپاه است