حضور ۶ کاندیدا در انتخابات فدراسیون نابینایان و کم بینایان

ثبت نام از کاندیداهای انتخابات فدراسیون ورزش نابینایان و کم بینایان که از سوم مهر آغاز شده بود، امروز ۱۸ مهر با ثبت نام ۶ کاندیدا به پایان رسید. به گزارش فت فتو، ثبت نام از نامزدهای انتخابات فدراسیون ورزش نابینایان و کم بینایان برای احراز پست ریاست فدراسیون که از سوم مهر آغاز شده […]

ثبت نام از کاندیداهای انتخابات فدراسیون ورزش نابینایان و کم بینایان که از سوم مهر آغاز شده بود، امروز ۱۸ مهر با ثبت نام ۶ کاندیدا به پایان رسید.

به گزارش فت فتو، ثبت نام از نامزدهای انتخابات فدراسیون ورزش نابینایان و کم بینایان برای احراز پست ریاست فدراسیون که از سوم مهر آغاز شده بود، امروز(۱۸ مهر) با ثبت نام ۶ کاندیدا به پایان رسید.

محمدرضا مظلومی ( رییس فدراسیون جانبازان و معلولان)، کاظم شمس مرفه (رییس هیات نابینایان و کم بینایان استان تهران)، عباس صادق‌زاده (رییس هیات نابینایان و کم بینایان استان کرمان)، روزبه زورقی (رییس هیات نابینایان و کم بینایان استان البرز)، محمدرضا بیدگی (جانباز) و قاسم قاسمی (جانباز) نامزدهایی هستند که برای احراز پست ریاست فدراسیون نابینایان و کم بینایان ثبت نام کرده‌اند.

اسامی کاندیداها برای بررسی مدارک و استعلام جهت شرکت در مجمع انتخابات فدراسیون ورزش نابینایان و کم بینایان به وزارت ورزش و جوانان ارجاع داده شد.

انتهای پیام




حضور ۶ کاندیدا در انتخابات فدراسیون نابینایان و کم بینایان

منبع: ایــسنا
?حضور ۶ کاندیدا در انتخابات فدراسیون نابینایان و کم بینایان : اخبار استان کرمان – ورزشی