حضور ۲۰ گروه جهادی در مناطق سیل زده رفسنجان

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان گفت: ۲۰ گروه جهادی شامل ۲۰۰ جهادگر با حضور در مناطق سیل زده آب منازل و برخی مناطق و معابر عمومی را تخلیه کردند.  سرهنگ جواد جلالی در خصوص اقدام بسیج سازندگی در سیل اخیر رفسنجان گفت: در پی وقوع بارش نزولات آسمانی که در سطح استان آغاز شد و […]

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان گفت: ۲۰ گروه جهادی شامل ۲۰۰ جهادگر با حضور در مناطق سیل زده آب منازل و برخی مناطق و معابر عمومی را تخلیه کردند.

 سرهنگ جواد جلالی در خصوص اقدام بسیج سازندگی در سیل اخیر رفسنجان گفت: در پی وقوع بارش نزولات آسمانی که در سطح استان آغاز شد و باعث آبگرفتگی بخش‌ها و مناطقی از شهر رفسنجان شد از شب گذشته جهادگران به همراه گرو‌ه های جهادی جهت تخلیه منازل و امداد رسانی به سیل زدگان این مناطق فعالیت خود را آغاز کردند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان می گوید: ۲۰ گروه جهادی شامل ۲۰۰ جهادگر با حضور در این مناطق آب منازل و برخی مناطق و معابر عمومی را تخلیه کردند.

جلالی گفت: عصر امروز شاهد تداوم بارش در این مناطق هستیم از همه عزیزان تقاضا داریم که با شروع بارش‌ها اگر احساس خطر می‌کنند نسبت به تخلیه منازل اقدام کنند ما هم در کنار عزیزان در قالب گروه‌های جهادی جهت امداد رسانی در کنار مردم شریف رفسنجان خواهیم بود.

فت فتو کرمان کرمان




حضور ۲۰ گروه جهادی در مناطق سیل زده رفسنجان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? حضور ۲۰ گروه جهادی در مناطق سیل زده رفسنجان