حضور گروه صنعتی پویان در رویداد جامع معدن و صنایع معدنی

گروه صنعتی پویان در رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تهران حضور مستمری داشت. به گزارش نذیر کرمان؛ دو رویداد سالانه «چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ‌آهن ایران با نگاهی به بازار» و «چشم‌انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران و فناوری‌های وابسته با نگاهی به تولید و بازار» با موضوع تبیین نقش و جایگاه بخش خصوصی در […]

گروه صنعتی پویان در رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تهران حضور مستمری داشت.

به گزارش نذیر کرمان؛ دو رویداد سالانه «چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ‌آهن ایران با نگاهی به بازار» و «چشم‌انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران و فناوری‌های وابسته با نگاهی به تولید و بازار» با موضوع تبیین نقش و جایگاه بخش خصوصی در شکوفایی اقتصادی و توسعه پایدار تحت عنوان «رویداد جامع معدن و صنایع معدنی» از ۱۸ لغایت ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در محل هتل المپیک تهران با حضور تصمیم‌گیران، تصمیم‌سازان، صاحب‌نظران و فعالان اقتصادی این حوزه برگزار شد.

در این رویداد، ۶ شرکت تابعه گروه صنعتی پویان، شکوفاصنعت پویا، خودروسازان شکوفاصنعت پویا، نانوساختار شکوفا صنعت بنیان، نگین‌گهر پویا، کالاتجهیز بارمان و نوها به نمایندگی از این گروه صنعتی حضور مستمر و پویایی داشتند. در ادامه تصاویری از حضور گروه صنعتی پویان در این نمایشگاه را مشاهده می‌کنید:




حضور گروه صنعتی پویان در رویداد جامع معدن و صنایع معدنی

منبع:یـزدان کـرمان
? حضور گروه صنعتی پویان در رویداد جامع معدن و صنایع معدنی