حضور وزیر ورزش بر سر مزار سردار دل‌ها + تصاویر

سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهیدان به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد. به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در برنامه پایانی خود در کرمان با آرمان‌های شهدا به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید میثاق […]

سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهیدان به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در برنامه پایانی خود در کرمان با آرمان‌های شهدا به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید میثاق کرد.

همچنین با حضور سجادی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در محل گلزار شهدای کرمان از کتاب ورزشکاران آسمانی رونمایی شد.

سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در جمع زائران مزار سردار دل‌ها گفت: حاج قاسم با مکتب امام راحل، بزرگ شد و در مکتب مقام معظم رهبری رشد کرد.

او تاکید کرد: یکی از ویژگی‌های مکتب حاج قاسم، مردانگی و جوانمردی است، آنجا که در برابر دادخواهی مظلومان و مستضعفان ساکت نمی‌نشیند و بر مرز‌های جغرافیایی خط بطلان کشیده و مرز انسانیت را هویت می‌بخشد.

سجادی با بیان اینکه ولایت مداری در مکتب سردارِ دل‌ها موج می‌زند، بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی خود را با تمام کمالات بشری، نظامی، اجتماعی و اخلاقی، سرباز کوچک ولایت می‌داند و سر سوزنی از دایره اطاعت محض از رهبری منحرف و خارج نشد.

او تصریح کرد: در مکتب حاج قاسم، دستگیری از فقرا و مستضعفان، یک اصل لاینفک بود و همواره در خدمت به خلق خدا سبقت می‌گرفت.

وزیر ورزش و جوانان گفت: سردار دل ها، همواره به اهل بیت عشق می‌ورزید و در برپایی علم و کتل آل الله پیشگام بود. آن چنان عشق عمیقی به کربلا و کربلائیان داشت که گویی در آن صحنه‌ی کارزار، شاهد حماسه حسین علیه السلام بوده است و اشک‌های با معرفت اش، اثبات این ویژگی قاسم عزیزمان در این مکتب حسینی است.

سجادی افزود: در مرام ژنرال سلیمانی، چپ و راست معنا نداشت و به ایرانیان از هر طیف و تیپ و نگرشی احترام می‌گذاشت و آنچه برایش مهم بود ایران اسلامی با محوریت امت و امامت بود.

او با اعلام اینکه مقاومت، ویژگی بارز مکتب سلیمانی است، تصریح کرد: حاج قاسم را با سازش کاری نبود و نیز با ترس از استکبار هیچ انسی نداشت. او با خدا بود و شاخ کدخدا را می‌شکست؛ چرا که اهل سازش و کرنش در برابر زیاده خواهی غرب نبود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: سردار دل‌های ما در تمام سال‌های متمادی عمر پربرکت خویش از دفاع مقدس تا دفاع از حرم، همواره شجاعانه در رزم و جهاد و قیام، سر از پای نشناخت و این روحیه جهادی و روح سلحشوری پاسخ محکمی به غرب زدگانی که حتی جرعه‌ای از آب و تکه‌ای از نان را به مذاکره گره زده بودند، بود.

سجادی تاکید کرد: آری حاج قاسم در ظاهر دنیوی ما رخت بر بست؛ اما روح و جانش نظاره گر و یاری گر ما بوده و مکتب اش مُسخّرِ دل‌های بی قرار آزادگان عالم است.

او افزود: در عالم معنا و حقیقت، حاج قاسم زنده‌تر از هر دورانی است و دعای خیرش مانند همیشه بدرقه‌ راه “ملت امام حسین” است.

انتهای پیام/ب




حضور وزیر ورزش بر سر مزار سردار دل‌ها + تصاویر

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? حضور وزیر ورزش بر سر مزار سردار دل‌ها + تصاویر