حضور هزار نفر از پنج قاره جهان در سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان

مدیر گلزار شهدا کرمان گفت: زدیک به هزار نفر زائر از پنج قاره جهان برای ایام سالگرد حاج ‌قاسم در ایام اخیر بر سر مزار شهید سلیمانی حاضر شدند. سردار محمدرضا حسنی سعدی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«فت فتو»؛ در خصوص حضور زائران غیرایرانی در ایام سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی گفت: […]

مدیر گلزار شهدا کرمان گفت: زدیک به هزار نفر زائر از پنج قاره جهان برای ایام سالگرد حاج ‌قاسم در ایام اخیر بر سر مزار شهید سلیمانی حاضر شدند.

سردار محمدرضا حسنی سعدی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«فت فتو»؛ در خصوص حضور زائران غیرایرانی در ایام سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی گفت: نزدیک به هزار نفر زائر از پنج قاره جهان برای ایام سالگرد حاج ‌قاسم در ایام اخیر بر سر مزار شهید سلیمانی حاضر شدند.

مدیر گلزار شهدا کرمان ادامه داد: در رابطه با حضور زائران ایرانی نمی‌تو‌ان آمار دقیقی داد چرا که در ایام دهه مقاومت خیابان منتهی به گلزار شهدا خالی نمی‌شد و لبریز از حضور زائزان دلداده بود؛ در ایام سالگرد شهادت حاج ‌قاسم کاروان‌های زیادی از سراسر کشور به کرمان آمدند.

وی با اشاره به برگزاری راهیان نور حاج قاسم ابراز کرد: راهیان نور دانش‌آموزی از ابتدا مهرماه آغاز شده است و تا ایام سالگرد شهادت شهید سلیمانی بیش از ده هزار دانش‌آموز از ۶۸ مدرسه استان کرمان، هزار نفر از مدارس اصفهان و هزار نفر از استان خوزستان به‌عنوان اردوی یک روزه حضور داشتند.

سردار حسنی سعدی خاطر نشان کرد: از تمامی کاروان‌های راهیان نور حاج قاسم، خواهشمندیم قبل از حضور، هماهنگی لازم را با مرکز فرهنگی گلزار شهدا داشته باشند و می‌توانند در این زمینه با شماره همراه ۹۱۳۳۴۳۷۳۸۴ تماس حاصل نمایند.

انتهای خبر/م
 




حضور هزار نفر از پنج قاره جهان در سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان

منبع:آرمـان
? حضور هزار نفر از پنج قاره جهان در سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان