حضور مسئولان در جمع مردم ضروری است

کرمان _ استاندار کرمان حضور مسئولان در جمع مردم را ضروری دانست. به گزارش فت فتو، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی ظهر جمعه در جمع ورزشکاران کرمانی گفت: بهترین کسی که می‌تواند عملکرد دولت را بسنجد، مردم و اعتمادی است که به دولت داشتند. رحمان جلالی با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری در دیدار […]

کرمان _ استاندار کرمان حضور مسئولان در جمع مردم را ضروری دانست.

به گزارش فت فتو، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی ظهر جمعه در جمع ورزشکاران کرمانی گفت: بهترین کسی که می‌تواند عملکرد دولت را بسنجد، مردم و اعتمادی است که به دولت داشتند.

رحمان جلالی با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری در دیدار اعضای هیأت دولت با ایشان اظهار داشت: یکی از شعارهای اصلی دولت، مردمی بودن است که در یک سال اخیر در کارنامه دولت، شاهد این موضوع بودیم و طبق این شعار بهترین کسی که می‌تواند عملکرد دولت را در یک سال اخیر بسنجد مردم هستند و اعتمادی که به دولت داشتند.

جلالی با بیان اینکه یکی از شعارهایی که رهبر معظم انقلاب همواره به آن تاکید داشتند، حضور دولتمردان در بین مردم است افزود: در ۳۱ سفر استانی، رئیس جمهور بدون هیچ‌گونه تشریفاتی در بین مردم حضور داشتند و این اعتمادی است که بین مردم و دولت ایجاد شده است.

کد خبر ۵۵۷۹۷۵۰




حضور مسئولان در جمع مردم ضروری است

منبع: مــهر
? حضور مسئولان در جمع مردم ضروری است