حضور مردم در انتخابات، خط بطلانی بر نقشه‌های دشمن است

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: انتخابات سال جاری خط بطلانی بر توطئه‌های دشمن در پاییز سال گذشته است. اکرم باغخانی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری راه‌آرمان در باب اهميت انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: برای فهم تفاوت این انتخابات با ادوار گذشته باید به حوادثی اشاره کرد که در پاییز […]

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: انتخابات سال جاری خط بطلانی بر توطئه‌های دشمن در پاییز سال گذشته است.

اکرم باغخانی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری راه‌آرمان در باب اهميت انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: برای فهم تفاوت این انتخابات با ادوار گذشته باید به حوادثی اشاره کرد که در پاییز گذشته ذهن جامعه را مکدر را کرده بود و بخشی از توان جامعه را صرف کرد و جز خسارت برای کشور دستاورد دیگری نداشت. 
 

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان ابراز کرد: سناریویی که در پایین سال گذشته طرح‌ریزی شده بود، در اصل اعتماد ملت و اعتبار نظام را نشانه رفته بود و متأسفانه در این مسیر تلفاتی نیز برای کشور به همراه داشت. 

باغخانی با اشاره به این که بلوای پاییزی سال گذشته فضای سیاسی جدیدی در کشور ایجاد کرده بود، تصریح کرد: این فضا بر حساسیت انتخابات پیش‌رو افزود و سبب دوقطبی‌سازی در کشور و ناآرام‌سازی خیابان‌ها شد، هر چند با بصیریت و عدم همراهی اکثریت، دشمن دچار زوال شد و با حماسه بزرگ ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن به محاق رفت، اما سناریوی دشمن برای بازگرداندن ناآرامی هنوز هم تمام نشده است.

وی تصریح کرد: در مسیر نابودی جهموری اسلامی تلاش‌هایی صورت گرفته که از جمله می‌توان به ایجاد تلاطم در بازار ارز و بازی کثیف ایجاد مسموم‌سازی مدارس و مضطرب کردن خانواده‌های دانش‌آموزان اشاره کرد و این اقدامات تنها گوشه‌ای از حیله‌‌هایی است که دشمن برای براندازی این نظام طراحی کرده بود.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان با تاکید بر این باید همیشه آماده و هوشیار بود، افزود: ترفندهایی سیاسی که اقدام پایانی دشمن نیست و در برابر ترفتندهای جدید باید هوشیار بود.

باغخانی افزود: در روزهای باقی‌مانده انتخابات، دشمن تلاش خواهد کرد تا مانع تحقق انتخابات مطلوب نظام اسلامی شود، از مشارکت گسترده مردم بکاهد، فضای انتخابات را ناامن کند، سلامت انتخابات را زیر سؤال ببرد، روند قانونی انتخابات را مخدوش کند، مانع از گرمی بازار رقابت در انتخابات شود، جمعی از طیف‌های سیاسی را به تحریم انتخابات سوق دهد، رقابت‌های انتخاباتی را از دایره اخلاق خارج‌سازد و از نشستن شایستگان بر مسند قدرت جلوگیری کند.

وی افزود: این‌ توطئه‌ها بخشی از خواب‌ها و توهمات دور از دسترسی است که در سر می‌پرورانده اما برای تحقق آن حاضر است هزینه‌های گزافی پرداخت کند لذا باید در مقابل ترفندهای دشمن هوشیار بود و هر گونه حرکت در این مسیر را مهار کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان در ادامه با تاکید بر این که هر اقدامی باعث گرمی بازار انتخابات است می‌تواند در راستای منافع ملی باشد، اذعان کرد: هر حرکتی که موجب سردی رونق بازار انتخابات شود، بدون شک بازی در جورچین دشمن و تلاشی برای تضعیف قدرت ملی تلقی خواهد شد.

وی در پایان گفت: باید هوشیار بود و هدف طرح‌هایی که در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در حوزه انتخابات هستند باید صحت‌سنجی شوند تا در مسیر درست انتخابات قرار داشته باشد.
منبع: بوتیانیوز 
انتهای خبر/ تاج‌الدینی 




حضور مردم در انتخابات، خط بطلانی بر نقشه‌های دشمن است

منبع:آرمـان
? حضور مردم در انتخابات، خط بطلانی بر نقشه‌های دشمن است