حضور زرند در نمایشگاه ملی صنایع دستی/ فعالیت ۳۵۰۰ هنرمند در شهرستان

نذیر کرمان/کرمان مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند از وجود بیش از ۳۵۰۰ هنرمند صنایع دستی در شهرستان به عنوان فرصت بزرگی نام برد و گفت: به جز بخش صنعت و کشاورزی، خوشحالیم که سومین ستون اشتغال شهرستان را صنایع دستی و گردشگری تشکیل می‌دهد . محمد اسلامی ۱۸ آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار […]

نذیر کرمان/کرمان مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند از وجود بیش از ۳۵۰۰ هنرمند صنایع دستی در شهرستان به عنوان فرصت بزرگی نام برد و گفت: به جز بخش صنعت و کشاورزی، خوشحالیم که سومین ستون اشتغال شهرستان را صنایع دستی و گردشگری تشکیل می‌دهد .

محمد اسلامی ۱۸ آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه ملی صنایع‌ دستی تا ۲۱ آذرماه جاری به میزبانی سیرجان در حال برگزاری است و صنعتگرانی از شهرستان زرند در رشته‌های  سفال، سرامیک و تراش سنگ‌های قیمتی در این نمایشگاه حضور دارند.

وی افزود: زرندی‌ها همیشه پای ثابت حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی هستند و این نشان دهنده پیشرفت چشمگیر شهرستان در حوزه صنایع دستی است.

اسلامی در ادامه از ثبت تمام تعهدات اشتغال اداره میراث فرهنگی زرند تا پایان مردادماه امسال خبر داد و تاکید کرد: خوشبختانه بدلیل رونق بسیار خوب بخش صنایع‌دستی ما بسیار زودتر از پیش بینی‌ها به عدد تعهد اشتغال شهرستان دست یافته‌ایم .

وی از دستور فرماندار به ادارات و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی برای حمایت از تولیدات صنایع دستی هنرمندان زرندی خبر داد و گفت: این مسئله در رونق تولید و فروش صنایع‌دستی بسیار تاثیرگذار بوده است.

اسلامی بیان کرد: این بدین معنا نیست که ما فقط منتظر جذب مشتریان از حوزه صنعت و یا ادارات باشیم بلکه هدف ما جذب مشتری از میان تمام اقشار و صنوف و در بین تمام ایرانیان است و دلیل حضور در نمایشگاه‌ها در این هدف نهفته است.

انتهای پیام




حضور زرند در نمایشگاه ملی صنایع دستی/ فعالیت ۳۵۰۰ هنرمند در شهرستان

منبع: ایـسنا
? حضور زرند در نمایشگاه ملی صنایع دستی/ فعالیت ۳۵۰۰ هنرمند در شهرستان