حضور رهبر انقلاب در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری

رهبر انقلاب در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، آراء خود را به صندوق انداختند. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز جمعه یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ در اولین […]

رهبر انقلاب در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، آراء خود را به صندوق انداختند.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز جمعه یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور در حسینیه‌ امام خمینی(ره)، آراء خود را به صندوق انداختند.

این مراسم که با حضور بیش از یک صدتن از خبرنگاران رسانه‌های داخلی و بین‌المللی برگزار میشود، از رسانه KHAMENEI.IR، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و دیگر رسانه‌های خارجی به‌صورت زنده پخش شد.

من دو تا توصیه عرض میکنم. توصیه اول من به مردم عزیزمان این است که قرآن به ما فرمود فاستبقوا الخیرات، در کارهای نیک مسابقه بگذارید و پیشی بگیرید از دیگران. من در انتخابات‌های گذشته هم گفتم، امروز هم تأکید میکنم هر چه زودتر از این فرصت استفاده کنید، در اولین ساعات ممکن بروید رأیتان را در صندوقها بیندازید.

توصیه دوم این است که در هر حوزه‌ای به تعداد لازم برای آن حوزه رأی بدهید، به کمتر رأی ندهید؛ مثلاً در تهران برای خبرگان ۱۶ نفر را احتیاج هست که رأی بدهیم، به ۱۶  نفر رأی بدهید نه کمتر. یا در تهران برای مجلس شورای اسلامی به ۳۰ نفر بایستی رأی بدهیم به کمتر رأی ندهید، این توصیه‌ی مؤکد من است.

ملت عزیزمان بدانند امروز چشم بسیاری از مردم دنیا، چه آحاد مردم و چه افراد سیاسی و صاحبان جایگاه‌های معتبر ملی و سیاسی، امروز چشم‌شان به ایران است، چشم‌شان به شماست. می‌خواهند ببینند که شما چه می‌کنید در این انتخابات و نتیجه‌ی انتخابات شما چه می‌شود. هم دوستان ما و افرادی که علاقه‌مند به ملت ایرانند، هم بدخواهان آنها هم همین‌جور. از همه طرف چشم‌ها مترصد مسائل کشور ماست و مترصد ملت عزیز ما، به این توجه کنید دوستان را خوشحال کنید و بدخواهان را ناامید کنید.

این خبر در حال تکمیل است…

انتهای خبر/م

 




حضور رهبر انقلاب در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری

منبع:آرمـان
? حضور رهبر انقلاب در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری