حضور در انتخابات سنگری برای حفظ جمهوری‌اسلامی است

رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان کوهبنان گفت: انتخابات امسال با مشارکت حداکثری مردم باطل‌السحری بر همه نقشه‌های شوم دشمنان است. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» محمود عرب‌پور گفت: هیچ مصلحتی بالاتر از عمل به قانون نیست اعضای هیئت باز‌رسی انتخابات در کنار عوامل نظارت و اجرایی تلاش می‌کنند که همانند سنوات […]

رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان کوهبنان گفت: انتخابات امسال با مشارکت حداکثری مردم باطل‌السحری بر همه نقشه‌های شوم دشمنان است.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» محمود عرب‌پور گفت: هیچ مصلحتی بالاتر از عمل به قانون نیست اعضای هیئت باز‌رسی انتخابات در کنار عوامل نظارت و اجرایی تلاش می‌کنند که همانند سنوات گذشته، انتخاباتی سالم و به‌دور از هرگونه حاشیه برگزار و مردم با حضور حداکثری پای صندوق‌های اخذ رأی دشمنان را ناامید کنند.

 
رئیس هیئت بازرسی انتخابات ادامه داد: انتخابات برای دوستداران جهموری اسلامی ایران که دل به انقلاب، ولایت و رهبری بسته‌اند مهم و مایه امید است.
 
عرب‌پور بیان کرد: دشمنان با القاء ناامیدی و مخفی‌ کردن دستاوردهای جمهوری اسلامی به دنبال حضور حداقلی مردم هستند، اما مردم ولایت‌مدار و بصیر ایران اسلامی همان‌گونه که در زمان‌های حساس در صحنه حاضر شدند امسال هم در ۱۱ اسفندماه حضوری باشکوه و دشمن‌شکن را در پای صندوق‌های رأی به ارمغان خواهند آورد.
 
وی تأکید کرد: انتخابات امسال با مشارکت حداکثری مردم باطل‌السحری بر همه نقشه‌های شوم دشمنان است و حضور در انتخابات سنگر حفظ جمهوری‌اسلامی است.
 
رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان کوهبنان افزود: به دنبال برگزاری انتخابات پرشور هستیم راهبرد انتخابات همان راهبرد مدنظر رهبر فرزانه و انقلاب یعنی برگزاری انتخابات در امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت گسترده مردم است.
 
وی ادامه داد: عمل به قانون و خط قانون باید شاخص اصلی ما در انتخابات باشد و تمام عوامل دخیل در امر برگزاری انتخابات باید قانون را در سرلوحه کار خود بدانند و با رعایت قانون و اصول انتخاباتی شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی باشیم.
 
عرب‌پور ابراز کرد: مردم شهرستان در صورت مشاهد هرگونه تخلفی مراتب را با شماره تلفن ۳۳۴۹۲۵۵۱ دبیرخانه هیئت بازرسی انتخابات شهرستان درمیان و یا با مراجعه حضوری به فرمانداری اعلام کنند.
 
انتهای پیام/س
 
منبع:فارس




حضور در انتخابات سنگری برای حفظ جمهوری‌اسلامی است

منبع:آرمـان
? حضور در انتخابات سنگری برای حفظ جمهوری‌اسلامی است