حضور حداکثری مردم زرند در بزنگاه‌ها نشان از ولایت‌مداری دارد

سردار قریشی گفت: مردم شهرستان زرند همیشه در بزنگاه‌هایی همچون انتخابات و راهپیمایی‌ها با حضور پرشور خود ولایت‌مداریشان را اثبات کردند. به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی «نذیر کرمان»، سردار پاسدار سید قاسم قریشی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز جانباز و ابراز قدردانی از حضور مردم ولایت‌مدار زرند گفت: […]

سردار قریشی گفت: مردم شهرستان زرند همیشه در بزنگاه‌هایی همچون انتخابات و راهپیمایی‌ها با حضور پرشور خود ولایت‌مداریشان را اثبات کردند.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی «نذیر کرمان»، سردار پاسدار سید قاسم قریشی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز جانباز و ابراز قدردانی از حضور مردم ولایت‌مدار زرند گفت: رزمندگان و جانبازان جنگ تحمیلی با هدف دفاع از کشور و مردم و ایجاد امنیت، از مهم‌ترین هستی خود یعنی جانشان گذشتند و به‌دنبال هیچ پاداش و امتیازی نبودند.

 
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس ما بی‌نظیرترین رزمندگان را به‌لحاظ ایمان، اخلاص و مرام داشتیم.
 
وی گفت: شهرستان زرند در دوران جنگ تحمیلی حدود ۶۰۰ شهید و یک هزار و۸۰۰ جانباز تقدیم ایران اسلامی کرده است. مردم شهرستان زرند همیشه در بزنگاه‌هایی همچون انتخابات و راهپیمایی‌ها با حضور پرشور خود ولایت‌مداری خود را اثبات کردند.
 
قریشی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: دلایل عزت و سربلندی ایران را می‌توان در چند بخش تقسیم‌بندی کرد، به‌طور خلاصه یک بخش مهم دستاورد حفظ و تمامیت ارضی، در طول چهاردهه گذشته بوده که با ایستادگی و مقاومت جوانان این مرزوبوم یک وجب از این خاک را به بیگانگان واگذار نشد.
 
وی افزود: در زمان‌های گذشته شاهان مختلف برای خوش خدمتی به غربی‌ها بخش‌هایی از کشور را پیشکش آنها کردند و موجب برخی مشکلات کنونی شدند.
 
جانشین بسیج مستضعفین با اشاره به دستاوردهای انقلاب تأکید کرد: از سایر دستاوردهای انقلاب اسلامی، که با وجود همه‌ی موانع و مشکلات بدان دست یافت قدرت نظامی و موشکی بود به طوری که به الگویی برای جهانیان تبدیل شده‌است.
 
وی افزود: جنگ ایران و عراق در حالی رخ داد که ایران به تنهایی با تمام قدرت‌های دنیا مواجهه شد، اما رزمندگان با اراده و ایمان خود نگذاشتند یک وجب از ایران جدا شود درحالی‌که به‌لحاظ تجهیزات ایران شرایط خوبی نداشت. 
 
قریشی خاطر نشان کرد: یکی از برکت‌های انقلاب اسلامی پیشرفت‌های نظامی است که او را نه تنها تبدیل به یکی از قدرت‌های مهم نظامی کرده بلکه به‌الگویی برای سایر ملت‌ها تبدیل شده است.
 
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی برکات زیادی در زمینه‌های مختلف از جمله پزشکی و سلامت، دارویی، فناوری هسته‌ای، آبادی و عمران و غیره … کسب کرده است.
 
 قریشی جمهوری اسلامی را به پرنده‌ای تشبیه کرد و گفت: کشور ما همچون پرنده‌ای است که دو بال دارد، بال سرخ شهادت که برگرفته از واقعه عاشورا، ایثار و از خودگذشتگی است و بال سبز مهدویت که نویدبخش آینده‌‌ای روشن است.
 
جانشین رئیس بسیج مستضعفین کشور در پایان تأکید کرد: وظیفه اصلی ما به‌فرموده مقام معظم رهبری جهاد تبیین است، مشکلات و کمبودها در جامعه وجود دارد اما در کنار آن به بیان دستاوردها باید پرداخت و دستاورد این جهاد تبیین حضور حداکثری مردم در انتخابات خواهد بود.

​​​​​​انتهای پیام/زارعی 




حضور حداکثری مردم زرند در بزنگاه‌ها نشان از ولایت‌مداری دارد

منبع:آرمـان
? حضور حداکثری مردم زرند در بزنگاه‌ها نشان از ولایت‌مداری دارد