حضور بسیج سازندگی برای نظام و مردم موجب امیدواری و اعتمادسازی است

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: حضور و فعالیت بسیج سازندگی برای نظام و مردم موجب امیدواری و اعتمادسازی است. حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج سازندگی گفت: هر جا کار بر زمین مانده‌ای بوده که متولی نداشته و یا در […]

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: حضور و فعالیت بسیج سازندگی برای نظام و مردم موجب امیدواری و اعتمادسازی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج سازندگی گفت: هر جا کار بر زمین مانده‌ای بوده که متولی نداشته و یا در صورت وجود متولی نیاز به کمک در آن بوده است، بسیج سازندگی حضور پیدا کرده و توانسته گره‌گشایی کند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلف هم‌چون سیل، زلزله، بازسازی و ساخت منازل، آب‌رسانی به روستاهای مختلف استان خدمات مختلفی را ارائه کرده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که حضور و فعالیت بسیج سازندگی برای نظام و مردم موجب امیدواری و اعتمادسازی است، عنوان کرد: نیروهای بسیج سازندگی بدون هیچ نام و نشانی وارد این عرصه شده‌اند و این رویکردشان پایدار و ماندگار است.

وی خاطرنشان کرد: دغدغه اصلی بسیج سازندگی خدمت و گره‌گشایی از مردم و معیشت مردم است و توانسته‌اند خدمات شایسته و ماندگاری را برای مردم انجام دهند.

انتهای خبر/م
 




حضور بسیج سازندگی برای نظام و مردم موجب امیدواری و اعتمادسازی است

منبع:آرمـان
? حضور بسیج سازندگی برای نظام و مردم موجب امیدواری و اعتمادسازی است