حضور استاندار کرمان در شیرخوارگاه مادر + تصاویر

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان صبح امروز و در نخستین دقایق شروع سال ۱۴۰۳ به همراه امیر حسن‌زاده معاون اموراقتصادی استانداری و علیرضا وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان در شیرخوارگاه مادر کرمان حضور پیدا کرد و سال نو را با فرزندان این شیرخوارگاه آغاز کردند. استاندار کرمان در این بازدید […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان صبح امروز و در نخستین دقایق شروع سال ۱۴۰۳ به همراه امیر حسن‌زاده معاون اموراقتصادی استانداری و علیرضا وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان در شیرخوارگاه مادر کرمان حضور پیدا کرد و سال نو را با فرزندان این شیرخوارگاه آغاز کردند.

استاندار کرمان در این بازدید ضمن تقدیر از زحمات مددکاران، مادریاران و کارکنان شیرخوارگاه مادر کرمان، دقایقی را به بازی با کودکان این شیرخوارگاه پرداخت.

علیرضا وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان نیز در این بازدید با ارائه گزارشی از فعالیت شیرخوارگاه مادر اظهار داشت: بیش از ۶۰ مرکز نگهداری از فرزندان کودک و نوجوان در استان کرمان در رده‌های سنی مختلف وجود دارد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان بیان کرد: بیش از هزار نفر از کودکان و نوجوانان ما در این مراکز مقیم هستند و حدود ۳ هزار نفر نیز به خانواده‌ها واگذار شده‌اند.

به گزارش تسنیم محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این بازدید با اهدای هدایایی به فرزندان شیرخوارگاه مادر شادی نوروز را با این کودکان تقسیم کرد.

استان کرمان , استانداری کرمان , استان کرمان , استانداری کرمان , استان کرمان , استانداری کرمان , استان کرمان , استانداری کرمان , استان کرمان , استانداری کرمان , استان کرمان , استانداری کرمان , استان کرمان , استانداری کرمان , استان کرمان , استانداری کرمان ,

انتهای پیام/۵۱۱/




حضور استاندار کرمان در شیرخوارگاه مادر + تصاویر

منبع: تسنــیم
? حضور استاندار کرمان در شیرخوارگاه مادر + تصاویر