حضور آحاد ملت در تشییع شهدای گمنام، نشانه ای از ثبات اجتماعی است

فت فتو/کرمان فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حضور آحاد ملت در تشییع شهدای گمنام، ترجمانی از پیوند اجتماعی است یعنی در عرصه های مختلف با هم هستیم و این حضور نشانه ای از ثبات اجتماعی به عنوان نمودی از اقتدار و حاکمیت نظام اسلامی است. سردارسیدمحمد باقرزاده، ششم دی ماه در […]

فت فتو/کرمان فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حضور آحاد ملت در تشییع شهدای گمنام، ترجمانی از پیوند اجتماعی است یعنی در عرصه های مختلف با هم هستیم و این حضور نشانه ای از ثبات اجتماعی به عنوان نمودی از اقتدار و حاکمیت نظام اسلامی است.

سردارسیدمحمد باقرزاده، ششم دی ماه در مراسم تشییع پیکرهای مطهر شش شهید گمنام دوران دفاع مقدس در کرمان که همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها انجام شد، اظهار کرد: امروز ۴۰۰ شهید گمنام در سطح کشور در حال تشییع است و حضور پرشور مردم در تشییع شهداء میثاقی دوباره است.

وی افزود: نمی شود کسی بگوید شهیدان را دوست داریم و مکتب، خط و اهداف شهداء را دوست نداریم اما مردمی که با شهدا پیمان می بندند از جنس شهداء هستند و این میثاق ترجمان دیگری از وفاق و پیوند اجتماعی بر اصل موجودیت نظام جمهوری اسلامی است.

باقرزاده این میثاق را از جانب مردمی دانست که در پیروزی، تداوم و بقای انقلاب شرکت داشته و هنگامی که اندیشه حق انقلاب اسلامی از زبان امام خمینی(ره) جاری شد مردم در اظهار اندیشه و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی با امام همراه شدند و در جنگ تحمیلی این اندیشه را تثبیت کردند و امروز به حمایت از این اندیشه برخاستند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حضور آحاد ملت در تشییع شهدای گمنام، ترجمانی از پیوند اجتماعی است یعنی در عرصه های مختلف با هم هستیم و این حضور نشانه ای از ثبات اجتماعی به عنوان نمودی از اقتدار و حاکمیت نظام اسلامی است.

وی در ادامه اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی در امنیت ملی با کسی شوخی ندارد. همانطور که شهدا شوخی ندارند و وقتی دشمنی دشمن ثابت شد این مردان خدا به میدان نبرد شتافتند و صداقت خود را ثابت کردند.

باقرزاده تصریح کرد: جنگ که می شود حقیقت ها معلوم و میزان صداقت ها مشخص می شود و در میدان جنگ و در این فتنه ها و اغتشاشات ما بار دیگر دوستان و دشمنان خود را شناختیم.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: امروز میثاق ما ترجمانی از این معنا است که تا پای جان در مکتب شهیدان ثابت و استوار ایستادیم و همه اینها نشانی از حیات معنوی جامعه است و نشانه ای از تولای جامعه نسبت به امام عادل جامعه و تبری از دشمنان امام جامعه و حضور پرشور شما نشانه ای از استمرار راه نورانی حاج قاسم عزیز است که در همه عمر به دنبال تولید قدرت و محبوبیت برای نظام بود.

 وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: دشمن امروز قدرت و محبوبیت جمهوری اسلامی را نشانه گرفته و بحث قدرت نرم و سخت نیست که برخی کشورهای دیگر هم این قدرت را در اختیار دارند اما یک قدرتی نظام جمهوری اسلامی دارد و آن قدرت الهام بخشی است که شهیدانی چون حاج قاسم عزیز برای انقلاب ما به ارمغان آوردند.

انتهای پیام




حضور آحاد ملت در تشییع شهدای گمنام، نشانه ای از ثبات اجتماعی است

منبع: ایـسنا
? حضور آحاد ملت در تشییع شهدای گمنام، نشانه ای از ثبات اجتماعی است