حضوری شدن مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین

معاون استاندار کرمان: فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین حضوری می شود  به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی مدیریت کرونابا اشاره به حضوری بودن تمام مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین سال جاری  گفت: محدودیت ساعت کاری در ادارات و دستگاه‌ها نیز لغو شده و به شرایط […]

معاون استاندار کرمان: فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین حضوری می شود

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی مدیریت کرونابا اشاره به حضوری بودن تمام مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین سال جاری  گفت: محدودیت ساعت کاری در ادارات و دستگاه‌ها نیز لغو شده و به شرایط قبل از کرونا بر می‌گردد.

 رحمان جلالی  افزود: همه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی در حوزه حمل و نقل، تجمع‌ها و فعالیت اصناف در بستر سامانه ایران من تعریف شده و اعمال مدیریت‌ها بر مبنای این سامانه خواهد بود.
جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: طبق مصوبه جدید اگر ادارات و یا دستگاهی به علت شرایط کرونایی اعمال محدودیتی در ساعت کاری داشتند، تمام آنها لغو شده و به شرایط قبل از کرونا بر می‌گردد.
وی با اشاره به حجم بالای سفرهای نوروزی به شهروندان توصیه کرد : حتما سه اصل مهم واکسیناسیون، ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مدنظر داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان از فعالیت مراکز واکسیناسیون سیار در روستاهای این استان خبر داد و تصریح کرد: مراکز واکسیناسیون در ایام نوروز نیز فعال بوده و مسافران می‌توانند برای تزریق واکسن به این مراکز مراجعه کنند.

در حال حاضر ۶ شهرستان کرمان در وضع قرمز، ۶ شهرستان دروضع نارنجی و ۱۱ شهرستان در وضع زرد قرار دارد.




حضوری شدن مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? حضوری شدن مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین