حضرت معصومه(س) نماد و لایتمداری و اخلاق است

امام جمعه شهرستان راین در جمع خادمیاران حرم رضوی و مردم راین گفت: حضرت معصومه(س) نماد ولایتمداری و اخلاق است. به گزارش فت فتو حجت السلام عباس اسماعیل زاده، در مراسمی که به همت خادمیاران رضوی شهرستان راین در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد گفت: حضرت معصومه(س) در جهان اسلام جایگاه برجسته ای […]

امام جمعه شهرستان راین در جمع خادمیاران حرم رضوی و مردم راین گفت: حضرت معصومه(س) نماد ولایتمداری و اخلاق است.

به گزارش فت فتو حجت السلام عباس اسماعیل زاده، در مراسمی که به همت خادمیاران رضوی شهرستان راین در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد گفت: حضرت معصومه(س) در جهان اسلام جایگاه برجسته ای دارد به‌ گونه‌ای که حضرت امام صادق(ع) شخصیت ایشان را بسیار والا دانسته‌اند.
 

امام جمعه راین حضرت معصومه(س) را نماد پاکی، طهارت و ولایت‌ مداری دانست و بیان کرد: امامان معصوم(ع)، در رابطه علم، دانش، طهارت، پاکی و زیارت حضرت فاطمه معصومه(س) که ثواب بهشت را دارد سخنانی و احادیث بسیاری بیان کرده‌اند.
 
وی با بیان اینکه حضرت فاطمه معصومه(س) گنج ارزشمند اخلاق و ولایت‌ مداری محسوب می‌شوند تصریح کرد: الگوپذیری، تاسی و پیروی از حضرت فاطمه معصومه(س) رویکردی ارزشمند و قابل توجه به ویژه برای بانوان جامعه است.
 
وي خاطرنشان كرد: حضرت معصومه(س) از جمله بانوان گرانقدر و والامقام جهان تشيع است و مقام علمي بلندي دارد به اميد آنکه در روز محشر از شفاعت و محبت آن حضرت(س) محروم نشويم.
در پايان اين مراسم، مداحان به مرثيه سرايي و شرکت کنندگان به سينه زني پرداختند.

انتهای پیام/ تاج الدینی 




حضرت معصومه(س) نماد و لایتمداری و اخلاق است

منبع:آرمـان
? حضرت معصومه(س) نماد و لایتمداری و اخلاق است