حضرت فاطمه(س) بانویی در بالاترین تراز زن اسلامی

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، بانویی در بالاترین تراز زن اسلامی، به این معنی که در حد یک رهبر الهی است و می‌توانند نقشی تاریخ‌ساز و جهت‌دهنده جهانی ایفا کنند. حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ ضمن تبریک میلاد […]

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، بانویی در بالاترین تراز زن اسلامی، به این معنی که در حد یک رهبر الهی است و می‌توانند نقشی تاریخ‌ساز و جهت‌دهنده جهانی ایفا کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها گفت: حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها مجرای فیض الهی به آحاد بشریت است؛ بنابراین ذکر و یاد ایشان و گرامیداشت ارزش‌های این بانوی گرانقدر، گرامیداشت تمامی خوبی‌ها است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، بانویی است که در مناقب و ظرفیت‌های وجودی می‌تواند پیامبر باشند، عنوان کرد: حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، بانویی در بالاترین تراز زن اسلامی، به این معنی که در حد یک رهبر الهی است و می‌توانند نقشی تاریخ‌ساز و جهت‌دهنده جهانی ایفا کنند.

وی تأکید کرد: حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، این بانو تاریخ‌ساز، تکیه‌گاه و پشتیبان معنوی و عاطفی پیامبر اسلام و پس از ارتحال پدر گرامی‌شان، پشتیبان عاطفی و سیاسی امام زمان خود بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیمرادی عنوان کرد: حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها راه حق را تا قیامت به ره‌پویان حق نشان دادند و ایشان پس از ارتحال رسول مکرم اسلام، پرچم‌دار دفاع نظری و عملی از امامت و ولایت بودند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تمامی حق طلبان در مسیر احیا حق به حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها تأسی می‌کنند، اظهار کرد: امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی، تربیت شده مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام پرتویی از آن نور کوثر الهی هستند.

وی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی به امامت امام راحل، در پرتو عنایت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، پرچم اسلام ناب محمدی را به‌دست گرفته‌اند و در تمامی شئون زندگی این پرچم را حمل می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیمرادی با تأکید بر جایگاه مادران و زنانی که پیرو حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها هستند، گفت: عظمت مقام مادری و همسری جلوه‌ای از عظمت مقام حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: نقش خانه‌داری بانوان، نقش تربیت انسان است، بالاترین نقش است.

انتهای خبر/م




حضرت فاطمه(س) بانویی در بالاترین تراز زن اسلامی

منبع:آرمـان
? حضرت فاطمه(س) بانویی در بالاترین تراز زن اسلامی