حضرت زهرا سلام الله علیها بنیان گذار نهضت ولایت مداری بود

حجت الاسلام ایزدی درجمع کارکنان سپاه زرند گفت:از مهم‌ترین قله های زندگی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها دفاع ایشان از حریم ولایت حضرت علی علیه السلام است که سرانجام آن حضرت در راه دفاع از ولایت به شهادت رسید. به گزارش فت فتواز کرمان : حجت الاسلام محمد ایزدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه […]

حجت الاسلام ایزدی درجمع کارکنان سپاه زرند گفت:از مهم‌ترین قله های زندگی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها دفاع ایشان از حریم ولایت حضرت علی علیه السلام است که سرانجام آن حضرت در راه دفاع از ولایت به شهادت رسید.

به گزارش فت فتواز کرمان : حجت الاسلام محمد ایزدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند در جمع کارکنان این ناحیه با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) گفت: سیره زندگی حضرت زهرا (سلام الله علیها)  که یک الگوی متعالی و متناسب محسوب می‌شود چرا که ایشان به حق بنیان‌گذار نهضتی بودند که همچنان در حال پیشرفت و توسعه است. این نهضت، نهضت ولایت مداری و ولایت‌پذیری است که در آینده‌ای نزدیک با ظهور حضرت صاحب‌الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)  به اوج خود خواهد رسید و نتیجه می‌دهد. 

وی افزود :از مهم‌ترین و بارزترین قله های زندگی بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)  دفاع ایشان از حریم ولایت امیرمومنان علی (علیه السلام )  و خطبه فدکیه آن حضرت است. که سرانجام آن حضرت در راه دفاع از ولایت به شهادت رسید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند گفت: حضرت زهرا (سلام الله علیها) را در ابعاد مختلفی می‌تواند برای آحاد جامعه به ویژه برای زنان و دختران الگو باشد. زندگی این بانوی بزرگوار در ابعاد شخصیتی، فردی، خانوادگی و اجتماعی قابل بررسی است،  ایشان با رفتار و گفتار خودشان توانستند بصیرت اجتماعی و سیاسی بین مردم جامعه ایجاد کنند و برای آیندگان نیز سرمشقی باقی بگذارند که بر اساس آن خط مشی خود را تعیین کنند. و تمام تلاششان را برای ایجاد بصیرت بین مردم داشتند . چنانچه رد پای این موضوع را در ایراد خطبه‌های و سخنان روشنگرشان دنبال کرده و متوجه می‌شویم که ایشان از طریق این رفتار که در گفتارشان نمایان شده بود، مردم را به آزاده‌طلبی و آزاده‌خواهی دعوت می‌کنند. همانطور که می‌دانید مردم از روی رفتار افراد دست به قضاوت می‌زنند و رفتار پسندیده صدیقه کبری مردم را تحت تأثیر قرار می داد و موجب شناخت بیشتر جنبه های مختلف اسلام می شد. این تربیت، نشأت گرفته از تربیتی است که بصیرت‌افزایی را سرلوحه خود قرار داده است. 

وی در پایان سخنان خود با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب افزود :تمدن سازی وزمینه سازی برای حکومت جهانی حضرت ولی عص (عجل الله تعالی فرجه الشریف) امروز وظیفه ماست ومی توانیم زندگی سراسر نور حضرت زهرا (سلام الله علیها) را الگوی خود قرار دهیم ،خصوصا در بعد سبک زندگی اسلامی که بهترین راهگشا برای زنان مردان در جامعه است .

این  مراسم با قرائت زیارت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) ،مدیحه سرایی وپخش نماهنگ در وصف شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) همراه بود .

لازم به ذکر است مراسم عزاداری وسوگواری بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) به همت روابط عمومی وتبلیغات سپاه زرند با حضور کارکنان پایور و وظیفه این ناحیه در نمازخانه برگزار گردید.

 

 




حضرت زهرا سلام الله علیها بنیان گذار نهضت ولایت مداری بود

منبع: خــبرگزاری بســیج
? حضرت زهرا سلام الله علیها بنیان گذار نهضت ولایت مداری بود