حسینی: بازی پایاپای و سختی با گل‌گهر داشتیم

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: هر دو تیم آلومینیوم و گل‌گهر می‌توانستند در این بازی پیروز باشند. به گزارش نذیر کرمان، سیدمجتبی حسینی عصر سه‌شنبه در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های آلومینیوم و گل‌گهر سیرجان که بدون گل به پایان رسید افزود: از حضور خوب طرفداران‌مان در این بازی تشکر می‌کنم. با این که این […]

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: هر دو تیم آلومینیوم و گل‌گهر می‌توانستند در این بازی پیروز باشند.

به گزارش نذیر کرمان، سیدمجتبی حسینی عصر سه‌شنبه در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های آلومینیوم و گل‌گهر سیرجان که بدون گل به پایان رسید افزود: از حضور خوب طرفداران‌مان در این بازی تشکر می‌کنم. با این که این بازی در وسط هفته برگزار شد حمایت خوبی از تیم ما انجام دادند که جای تقدیر دارد.

او گفت: بازی پایاپای و سختی را شاهد بودیم ولی واقعاً دو تیم بازی با کیفیتی را ارائه دادند. هر دو تیم در پرسینگ قوی عمل کردند و فوتبال خوبی به نمایش گذاشتند. البته تیم ما ۱۲ روز از فضای بازی دور بود و غایبان زیادی هم داشتیم اما در مجموع فوتبال خوبی ارائه دادیم.

حسینی ادامه داد: باید یاد بگیریم در لحظات حساس تصمیم‌های خوبی بگیریم که البته کمبود نفرات هم در این موضوع تأثیرگذار بوده است.

وی گفت: هر دو تیم می‌توانستند در این بازی پیروز باشند ولی با سازماندهی خوبی که دو تیم داشتند در نهایت بازی مساوی شد.

سرمربی آلومینیوم درباره وضعیت خط حمله تیمش افزود: در خط حمله دو مصدوم داشتیم که البته فشار زیادی هم نباید به بازیکنان بیاوریم. تیم آلومینیوم فصل گذشته دو مهاجم خوب داشت که هر دو از تیم جدا شدند و در نیم فصل پیدا کردن بازیکن خوب خیلی دشوار است.

انتهای پیام




حسینی: بازی پایاپای و سختی با گل‌گهر داشتیم

منبع: ایـسنا
? حسینی: بازی پایاپای و سختی با گل‌گهر داشتیم