حسن سلطانی‌نژاد سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری استان کرمان شد

فت فتو/کرمان به پیشنهاد رئیس کل دادگستری استان کرمان و طی حکمی از سوی معاون راهبردی قوه قضاییه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات این نهاد، حسن سلطانی نژاد به سمت سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کرمان منصوب شد. به گزارش فت فتو و به نقل از روابط عمومی […]

فت فتو/کرمان به پیشنهاد رئیس کل دادگستری استان کرمان و طی حکمی از سوی معاون راهبردی قوه قضاییه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات این نهاد، حسن سلطانی نژاد به سمت سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کرمان منصوب شد.

به گزارش فت فتو و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، صبح امروز هشتم بهمن ماه در شورای قضایی استان حسن سلطانی نژاد، به سمت سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کرمان  منصوب شد.

سلطانی نژاد کار قضایی خود را در سال ۱۳۸۴ با سمت دادیار دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان و سپس بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب سیرجان و کرمان آغاز کرد و در ادامه در سال ۱۳۹۱ با ابلاغ ریاست قوه قضاییه عازم کوهبنان شد و به مدت سه سال در سمت دادستان عمومی و انقلاب و سپس رئیس دادگستری این شهرستان خدمت کرد.

وی همچنین فعالیت قضایی خود را در سمت رئیس شعبه حقوقی کرمان ادامه داد و از سال ۹۶ تاکنون نیز در حال خدمت در سمت معاون دادستان مرکز استان   بوده است.

انتهای پیام




حسن سلطانی‌نژاد سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری استان کرمان شد

منبع: ایـسنا
? حسن سلطانی‌نژاد سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری استان کرمان شد