حریم یک هزار کیلومتر از راههای جنوب کرمان پاک‌سازی شد

جیرفت – فت فتو – معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از اجرای طرح پاک‌سازی حریم راه‌ها در این منطقه خبر داد و گفت: این طرح در یکهزار کیلومتر از راههای ارتباطی هفت شهرستان جنوبی این استان اجرا شد. به گزارش روز یکشنبه فت فتو و به نقل […]

جیرفت – فت فتو – معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از اجرای طرح پاک‌سازی حریم راه‌ها در این منطقه خبر داد و گفت: این طرح در یکهزار کیلومتر از راههای ارتباطی هفت شهرستان جنوبی این استان اجرا شد.

به گزارش روز یکشنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، مجتبی رئیسی افزود: در راستای اجرای طرح سراسری پاک سازی حریم راه های کشور امروز طرح پاک سازی حریم راه ها در جنوب کرمان نیز در محورهای بزرگراهی، شریانی و اصلی اجرا شد.

وی تصریح کرد: در آستانه سال نو و ایجاد منظر مناسب در راه های جنوب کرمان، طرح پاکسازی حریم راه ها با حضور ۱۷۰ نفر از نیروهای راهدار جنوب کرمان در هزار کیلومتر راه های هدف طرح به اجرا در آمد.

وی بیان کرد: زیبایی و تمیز بودن حریم راه تاثیر بسیار زیادی در کیفیت سفر و استفاده کاربران از این فضاها به دلیل توقف های کوتاه مدت دارد.

رئیسی گفت: هر ساله با نزدیک شدن به ایام نوروز حریم محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان با تلاش راهداران هفت شهرستان جنوبی استان کرمان پاک سازی می شود که امسال هم با افزایش تعداد نیروهای درگیر در طرح و بالا بردن توان نیروی انسانی طول بیشتری از راهها را پاک سازی کردیم.

وی از مردم و رانندگان درخواست کرد، از رها کردن زباله ها و انداختن اشیا به بیرون از خودرو و حاشیه جاده ها جدا خودداری کنند و با توجه به وجود مجتمع های خدماتی و رفاهی در راه ها زباله های داخل خودرو را در این محل ها و سطل های زباله بریزند.  

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: بزودی طرح راهداری نوروزی با تجهیز ماشین آلات و اعزام راهداران به محورهای ارتباطی آغاز خواهد شد.

وی افزود: شماره تماس ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل برای دریافت گزارش های مردمی و رانندگان بصورت شبانه روزی پاسخگوی مخاطبان است.




حریم یک هزار کیلومتر از راههای جنوب کرمان پاک‌سازی شد

منبع: ایرنـا
? حریم یک هزار کیلومتر از راههای جنوب کرمان پاک‌سازی شد