حریق انبار لوازم خانگی هیچ مصدومی نداشت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از مهار حریق انبار لوازم خانگی در شهر کرمان با حضور تیم ١۵ نفره آتش‌نشانان خبر داد و گفت: این حادثه خوشبختانه مصدوم و تلفات جانی نداشت. به گزارش نذیر کرمان و به نقل از امور ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ، […]

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از مهار حریق انبار لوازم خانگی در شهر کرمان با حضور تیم ١۵ نفره آتش‌نشانان خبر داد و گفت: این حادثه خوشبختانه مصدوم و تلفات جانی نداشت.

به گزارش نذیر کرمان و به نقل از امور ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ، ابراهیم بابایی افزود: ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه ١٠ مردادماه، در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع حریق گسترده در انبار نگهداری لوازم خانگی در خیابان «شهید بهشتی»، بلافاصله اولین تیم اطفای حریق به محل حادثه اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه حریق این انبار ١٧٠ مترمربعی، به‌‌دلیل نگهداری غیراصولی لوازم خانگی در کنار هم و عدم رعایت نکات ایمنی بود، افزود: با اعزام دو خودوری آتش‌نشانی و تلاش ۵٠ دقیقه‌ای ١۵ آتش‌نشان، سرانجام این حریق مهار شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان ادامه داد: علی‌رغم حجم زیاد حریق در این انبار، به‌دلیل وسایل داری شعله‌وری بالا، آتش‌سوزی در دقایق اولیه و پس از ١٠ دقیقه مهار و از سرایت آتش به دیگر اجناس جلوگیری شد.

بابایی با بیان اینکه عملیات پاک‌سازی و لکه‌گیری ۴٠ دقیقه طول کشید، گفت: عملیات لکه‌گیری تا ساعت ١۴:٣٠ دقیقه ادامه داشت.

وی بیان کرد: علی‌رغم اینکه آتش‌سوزی در یکی از خیابان‌های شلوغ و پررفت‌وآمد شهر کرمان رخ داده بود، خوشبختانه با تلاش نیروهای آتش‌‌نشانی، از سرایت آتش به سایر واحدهای تجاری جلوگیری شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، ضمن اشاره به تخلیه دود با استفاده از دستگاه‌های تهویه محیط گفت: خوشبختانه این حادثه هیچ مصدوم و فوتی نداشت.

بابایی افزود: علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.





حریق انبار لوازم خانگی هیچ مصدومی نداشت

منبع:یـزدان کـرمان
? حریق انبار لوازم خانگی هیچ مصدومی نداشت