حدود ۶۷۱ روستا تا سال آینده آبرسانی می‌شود

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: حاشیه‌نشینی خاستگاه دشمن است و دشمن در این مناطق لانه درست می‌کند بنابراین باید در ابتدا از توسعه حاشیه‌ها جلوگیری شود و سپس به سمت ساماندهی حرکت کنیم. سردار حسین معروفی ظهر امروز ۲۱ اردیبهشت‌ماه در دیدار با استاندار کرمان گفت: در استان کرمان یک میلیون […]

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: حاشیه‌نشینی خاستگاه دشمن است و دشمن در این مناطق لانه درست می‌کند بنابراین باید در ابتدا از توسعه حاشیه‌ها جلوگیری شود و سپس به سمت ساماندهی حرکت کنیم.

سردار حسین معروفی ظهر امروز ۲۱ اردیبهشت‌ماه در دیدار با استاندار کرمان گفت: در استان کرمان یک میلیون و ۱۰۲ هزار بسیجی عادی و فعال داریم. 
وی با اشاره به تعداد پایگاه‌های مقاومت بسیج و دانشجویی و اقداماتی که انجام داده‌اند، اظهار کرد: رویکرد پایگاه های مقاومت از دو سال پیش تغییر کرده و برنامه ها از پایین به بالا است به گونه ای که به تناسب محلات و مناطق برنامه‌ها تدوین شده اند. 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: حدود ۱۵ قرارگاه در استان داریم و این قرارگاه ها از موازی کاری و جزیره ای عمل کردن، جلوگیری می‌کند. 
وی با تبیین اقدامات این نهاد در حوزه مسکن محرومین عنوان کرد: قرارگاه محرومیت زدایی یک قرارگاه موثر است و اولویت‌ها در حوزه محرومیت زدایی استان را مشخص کردیم و اعلام کردیم گروه های جهادی که آورده نداشته باشد اجازه ورود به استان نمی‌دهیم. 
معروفی آبرسانی را اولویت اول سپاه ثارالله استان دانست و بیان کرد: تعداد روستاهای که در بازه زمانی از پایان فروردین سال گذشته تا خرداد امسال آبرسانی شده به حدود ۴۰۹ روستا می‌رسد. 
وی بهداشت و اشتغال خرد را اولویت‌های بعدی این نهاد انقلابی برشمرد و تصریح کرد: با طرح این سوال که چرا باید حساب بنگاه های اقتصادی که در استان فعال هستند در تهران باشد و اگر این حساب‌ها به استان بیاید می‌توانیم مشکل بیکاری استان را با استفاده از رسوب این حساب‌ها در بانک‌های استان با ایجاد اشتغال خرد حل کرد. 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکیدبرآنکه نگاه لیبرالیست به بسیج و گروه های جهادی خطرناک است، در ادامه با اشاره به اقدامات خدمات اجتماعی در حوزه تامین جهیزیه، توزیع بسته‌های معیشتی اظهار کرد: نباید به دلیل مشکلات اقتصادی از حوزه فرهنگی غافل شد. 
معروفی به تبیین اقدامات سپاه ثارالله استان کرمان در حوزه کنترل و مقابله با کرونا پرداخت و در ادامه با اشاره به تنش آبی در برخی مناطق استان گفت: حدود ۶۷۱ روستا تا سال آینده آبرسانی می‌کنیم. 
وی با بیان این مطلب که کرمان دومین استان عشایری کشور است و در ادامه تاکید کرد: در کشت جایگزین اصرار داریم. 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان افزود: در خدمات‌دهی، خط‌کشی سیاسی، مذهبی و قومی نداریم و سپاه جان پناه مردم و انقلاب و تمامیت ارضی ایران است و سد بلاست و به دنبال امیدآفرینی در جامعه هستیم و آمادگی همکاری با استانداری را در این زمینه داریم. 
انتهای پیام




حدود ۶۷۱ روستا تا سال آینده آبرسانی می‌شود

منبع: ایـسنا
? حدود ۶۷۱ روستا تا سال آینده آبرسانی می‌شود