حجت الاسلام شهابی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان معرفی شد

کرمان _ حجت الاسلام سعید شهابی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان معرفی شد. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام روح الله حریزاوی عصر دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان، گفت: امروز تبیین اسلام ناب مهم‌ترین وظیفه سازمان تبلیغات و رابطان و مرتبطان با این سازمان است و همه […]

کرمان _ حجت الاسلام سعید شهابی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان معرفی شد.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام روح الله حریزاوی عصر دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان، گفت: امروز تبیین اسلام ناب مهم‌ترین وظیفه سازمان تبلیغات و رابطان و مرتبطان با این سازمان است و همه ما برای جهاد تبیین دور هم جمع شده‌ایم.

وی اظهار داشت: ما معتقدیم بیانیه گام دوم انقلاب نقطه عطفی در مدیریت فرهنگی کشور است و انتظار می‌رود همه مدیران خود را با فرکانس این بیانیه تنظیم کنند.

او گفت: جوان‌گرایی دستور مستقیم مقام معظم رهبری است و باید جوان‌سازی در مدیریت فرهنگی و تبلیغی را تسهیل و کمک کنیم به ثمر برسد.

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، تاکید کرد: بدون جهاد تبیین نمی‌شود از مرحله پیچیده جنگ کنونی عبور کرد.

او به وضعیت استان کرمان بعد از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: حاج قاسم مکتبی را به جا گذاشت که در قبال این مکتب مکلف هستیم و لذا کرمان تکلیف بیشتری دارد و ایران و جهان انتظار دارند ابعاد این مکتب را بیاموزند و مأموریت به عهده کرمانی‌هاست.

در پایان ضمن تقدیر از حجت الاسلام غلامحسین حقانی، حجت الاسلام سعید شهابی به عنوان مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی استان کرمان معرفی شد.

کد خبر ۵۸۸۸۹۸۳




حجت الاسلام شهابی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان معرفی شد

منبع: مــهر
? حجت الاسلام شهابی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان معرفی شد