حجت‌الاسلام حمید بامری امام جمعه عنبرآباد شد

حجت‌الاسلام حمید بامری به‌عنوان امام جمعه جدید عنبرآباد معرفی شد. به گزارش فت فتو از عنبرآباد، ایزدی امروز در حاشیه برگزاری مراسم تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان با قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام سالاری امام جمعه سابق عنبرآباد اظهار کرد: طی این مدت کوتاه جز همراهی، صداقت و دلسوزی از وی ندیدم و امیدورام در […]


حجت‌الاسلام حمید بامری به‌عنوان امام جمعه جدید عنبرآباد معرفی شد.

به گزارش فت فتو از عنبرآباد، ایزدی امروز در حاشیه برگزاری مراسم تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان با قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام سالاری امام جمعه سابق عنبرآباد اظهار کرد: طی این مدت کوتاه جز همراهی، صداقت و دلسوزی از وی ندیدم و امیدورام در هر سنگری که هست موفق و مؤید باشد.

فرماندار عنبرآباد عنوان کرد: حجت‌الاسلام بامری چهره‌ای شناخته شده و فعال و جوان است که امیدواریم در جهت پیشبرد اهداف مادی و معنوی شهرستان، مردم ما بهره کافی را ببرند.

حجت‌الاسلام جعفری مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان نیز در این آیین گفت: نماز جمعه یک نماز جمع است و خداوند در سوره مبارکه جمعه به‌عنوان ذکر کثیر الهی از آن نام برده است.

وی ابراز داشت: حجت‌الاسلام سالاری تجربه‌ای غنی دارد و در این ۱۶ سال در این کسوت با روحیه مخلصانه، صبورانه و متواضعانه فعالیت داشته است.

 جعفری ادامه داد: حجت‌الاسلام بامری نیز در منطقه زهکلوت کارهای شایانی انجام داده است و فردی جهادی و فعال بوده و در این پنج سال خدمات ارزشمندی را برای محرومیت‌زدایی و مسائل دینی انجام داده است.

مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان در ادامه عنوان کرد: در سطح استان کرمان در  ۵۵ نقطه نماز جمعه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام بامری امام جمعه عنبرآباد هم بیان کرد: از شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و استان بابت حسن اعتمادشان به بنده تشکر می‌کنم و امیدوارم در این قرارگاه فرهنگی به مدد شهدای عزیز و وحدت و هم‌افزایی و انسجام همه ظرفیت‌های مردمی، طلاب و آحاد جوانان بتوانیم در این مسیر مهم خصوصا در راستای بیانیه گام دوم انقلاب ایفای نقش کنیم.

بامری افزود: نمازجمعه قرارگاه ایمان، تقوا و بصیرت است و قلب فرهنگی هر شهر است و این قرارگاه متعلق به تمام مردم است و وقتی بارور می‌شود و گفتمان ولایت را تبیین و پیاده می‌کند که تمام مردم و همه ظرفیت‌ها و سلایق با محوریت نهاد نماز جمعه در سایه وحدت، انسجام و مشارکت مخلصانه و مجاهدانه انجام وظیفه کنند.

انتهای پیام/۸۰۰۰۵/ب





حجت‌الاسلام حمید بامری امام جمعه عنبرآباد شد

منبع:فــارس
? حجت‌الاسلام حمید بامری امام جمعه عنبرآباد شد