حادثه تروریستی کرمان حاصل برده‌داری نوین است

فرماندار شهربابک گفت: حادثه تروریستی در دو روز گذشته را می‌توان حاصل برده‌داری نوین دانست. علیرضا جلالی در گفتگو با خبرنگار نذیر کرمان ضمن عرض تسلیت به مناسبت حادثه تروریستی روز گذشته در کرمان، گفت: اگر بخواهیم بروز چنین اتفاقاتی را ریشه‌یابی کنیم باید به انسان‌هایی برگردیم که حذف تفکر و صدای مخالف و وجود […]

فرماندار شهربابک گفت: حادثه تروریستی در دو روز گذشته را می‌توان حاصل برده‌داری نوین دانست.

علیرضا جلالی در گفتگو با خبرنگار نذیر کرمان ضمن عرض تسلیت به مناسبت حادثه تروریستی روز گذشته در کرمان، گفت: اگر بخواهیم بروز چنین اتفاقاتی را ریشه‌یابی کنیم باید به انسان‌هایی برگردیم که حذف تفکر و صدای مخالف و وجود تک صدایی را دوست دارند.

 
فرماندار شهربابک افزود: هر کس به غیر از من می‌اندیشد باید نابود شود نه اینکه برایش روشنگری شود، این ریشه‌ی تفکر برخی افراد است.
 
وی بیان کرد: اگر بخواهیم عمیق‌تر نگاه کنیم زمانی که برده‌داری حذف شد، برده‌داری به شکل مرسوم حذف و سیستم برده‌داری نوین ایجاد شد.
 
جلالی تصریح کرد: برده‌داری نوین بدان معناست که تو جسم آزادی داری اما باید مثل من و گروه من فکر کنی، زیرا آنچه که ما میگوییم ارزش و یا ضدارزش است و در سیستم برده‌داری نوین چیزی ارزش است که به سلطه برده‌دار کمک می‌کند.
 
وی گفت: مکتب و آیین اسلام طرفدار آزاداندیشی است و برخی با آن مخالفند، زیرا یکی از تفکرات آزاداندیشی این است که نباید برده جسمی و فکری کسی بود.
 
فرماندار شهربابک اظهار کرد: نامه حضرت آقا به جوانان اروپا و دعوت آنان به آزاداندیشی و رسیدن به حق، گواه اصل نظام جمهوری اسلامی ایران است.
 
وی خاطرنشان کرد: هرکسی در قالب احزاب فعالیت کند و این تفکر را داشته باشد که هر کس در قالب حزب آنان فکر نمی‌کند باید حذف شود با تروریستها فرقی ندارد.
 
جلالی عنوان کرد: کسی که تفکرش تروریستی باشد، نیازی به بمب ندارد، او‌ با رفتارش برای رساندن خدمت و پیشرفت مانعتراشی می‌کند، زیرا معتقد است پیشرفت نباید با حزبی به جز حزب او انجام شود.
 
وی بیان کرد: گاهی ممکن است ما هم در زمین اینگونه تروریست‌ها بازی کرده باشیم، اما چه خوب است که از الان به بعد این پندار خود را با عمل کردن به آیه وَتَعَاوَنُواْ عَلَى الْبرِّ وَالتَّقْوَى وَلاَ تَعَاوَنُواْ عَلَى الإِثْمِ وَالْعُدْوَانِ وَاتَّقُواْ اللّهَ إِنَّ اللّهَ شَدِيدُ الْعِقَابِ تغییر دهیم.
 
انتهای پیام/ شهربابک




حادثه تروریستی کرمان حاصل برده‌داری نوین است

منبع:آرمـان
? حادثه تروریستی کرمان حاصل برده‌داری نوین است