حاج قاسم فرصت بازنگری را در ما به وجود آورد

فت فتو/کرمان رییس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در زندگی همه ی ما، ایام محدودی پیش می آید که انسان بتواند یک بازنگری به خود داشته باشد این توفیق نگاه از بیرون به خود برای انسانها کم به دست می آید و شهادت سردار سلیمانی فرصت بازنگری به خودمان را در ما ایجاد […]

فت فتو/کرمان رییس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در زندگی همه ی ما، ایام محدودی پیش می آید که انسان بتواند یک بازنگری به خود داشته باشد این توفیق نگاه از بیرون به خود برای انسانها کم به دست می آید و شهادت سردار سلیمانی فرصت بازنگری به خودمان را در ما ایجاد کرد.

سردار علی اکبر احمدیان در ویژه برنامه قاب های ماندگار گفت: در مورد شهیدسلیمانی به سختی می توان سخن بگوییم اما آنچه می شود صحبت کرد همان چیزی است که رهبر انقلاب راه آن را باز کردند و مکتب سلیمانی تعبیر نمودند.

رییس  مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ایشان دوست دارند به آن مکتب پرداخته شود و شرح موفقیت شهید سلیمانی را دیگران نیز بیاموزند و راهی که در مسیر موفقیت بوده است به دیگران نیز نشان داده شود.

وی ادامه داد: می توان به حاج قاسم به عنوان یک شهید برجسته انقلاب پرداخت اما پرداختن به مکتب ایشان از اهمیت بیشتری برخوردار است و بسیار مفید می باشد.  

وی ادامه داد: در همه ی دنیا، به سربازان گمنام، قهرمانان و اسطوره هایشان اهمیت می دهند و به آنها می بالند اما این که عرض می کنم از جنس انقلاب اسلامی نیست.

وی در ادمه ی مطلب فوق افزود: در جاهای دیگر وقتی به سرباز وطن نگاه می کنند و خانواده آنها مورد تکریم و احترام قرار می دهند رفتار یک دارا با یک ندار است رفتار آنها با خانواده قهرمان این است که شما او را از دست داد ه اید و در ذات این نگاه یک نوع ترحم وجود دارد.

وی افزود: امروزه در فرهنگ ما نگاه به شهید سلیمانی و به خانواده ایشان، نگاه یک محروم به داراست چرا که خانواده این شهید بزرگوار، مردم ایران و جبهه مقاومت شهید سلیمانی را به دست آوردند و از دست ندادند این تفاوت اساسی ما با بقیه دنیا ست.  

 وی شهید سلیمانی را حجت خدا ذکر و تصریح کرد: ایشان حجتی برای وجود خدا، مظهر حقانیت انقلاب اسلامی و حجت خدا برای آحاد انسانها بود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی مظهر شدن بود، گفت: شهید سلیمانی به ما آموخت که بین ما و شدن یک عزم فاصله است و این حداقل درسی بود که می توان از مکتب سلیمانی ذخیره کرد و اگر از شهادت ایشان این درس آموزها و مکتب سازها را بنگریم بنابراین شهادت ایشان برای همه ی ما یک ارمغان و هدیه است.

دکتر مهدی بازمانده نیز در حاشیه این ویژه برنامه با بیان اینکه رفتار و کردار شهید سلیمانی برای رضای خدا بود که ماندگار شد، گفت: راهی که سردار سلیمانی طی کرد به عنوان الگوی استکبار ستیز  در دنیا معرفی شد.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان افزود: سردار سلیمانی هیچ‌گاه به دنبال حاکمیت و سلطه‌گری نبود بلکه به عنوان یک مجاهد فی سبیل الله به دنبال توسعه اسلامی با هدف ایجاد امنیت و آسایش بود.

  وی با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی به واسطه اخلاص خود به این مقام والا نائل آمدند، افزود: سردار سلیمانی به دلیل داشتن این ویژگی‌های اخلاقی هم در دوران حیات و هم بعد از شهادتشان به یک الگو برای جهانیان تبدیل شده اند و همین امر برای این سردار شهید کرامت را به ارمغان آورد و برای دشمنانشان شرمساری را به جا گذاشت.

گفتنی است: ویژه برنامه قاب های ماندگار به مناسبت دومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن کنفرانس جهاددانشگاهی استان کرمان با حضور رییس  مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مشاور عالی فرمانده کل سپاه، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی سپاه ثارالله استان کرمان، رییس جهاددانشگاهی استان کرمان، پرسنل این مجموعه، جمعی ازاساتید و دانشگاهیان برگزار شد.

انتهای پیام




حاج قاسم فرصت بازنگری را در ما به وجود آورد

منبع: ایـسنا
? حاج قاسم فرصت بازنگری را در ما به وجود آورد