حاج قاسم سلیمانی در بحران‌ها مردم را تنها نمی‌گذاشت

نذیر کرمان/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:‌ حاج قاسم سلیمانی با تمام مسئوایت‌ها و گرفتاری‌هایی که داشت در شرایط بحرانی به داد مردم می‌رسید و مردم را تنها نمی‌گذاشت این موضوع در مکتب حاج قاسم به عنوان یک اصل است. حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی امروز ۱۲ دی ماه در یادواره شهدای مدافع […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:‌ حاج قاسم سلیمانی با تمام مسئوایت‌ها و گرفتاری‌هایی که داشت در شرایط بحرانی به داد مردم می‌رسید و مردم را تنها نمی‌گذاشت این موضوع در مکتب حاج قاسم به عنوان یک اصل است.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی امروز ۱۲ دی ماه در یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمان (تیپ فاطمیون) به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در حسینیه ثارالله شهرستان بردسیر برگزار شد، با اشاره به تدبیر و شجاعت سردار دلها اظهار کرد: بایستی مدیران و مسئولان به نحوی تدبیر کنند که پس از یافتن بهترین راهکار و کوتاه‌ترین مسیر، برای پیاده‌سازی برنامه‌های خود شجاعت لازم را داشته باشند.

وی ضمن قدردانی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و رشادت‌های رزمندگان تیپ فاطمیون در دفاع از حریم اهل بیت (علیهم السلام) افزود: برخی از مسئولان در نظام جمهوری اسلامی ایران راه حل درست را پیدا می‌کنند اما شجاعت و درایت لازم را برای اجرا کردن تصمیم درست ندارند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:‌ حاج قاسم سلیمانی یک الگو برای انسان‌های ولایتمدار بود، مقام معظم رهبری یک افق را در مورد حاج قاسم سلیمانی باز کردند و حاج قاسم الگو و معلم شد چون زندگی وی حیات طیبه بود، جز خدا و اخلاص در زندگی این مرد بزرگ دیده نمی‌شود.

وی افزود: اگر فردی کار را مخلصانه و برای خدا انجام دهد خداوند او رابزرگ می‌کند و عزت می‌دهد همان طور که خداوند متعال حاج قاسم سلیمانی را در چشم مردم جهان عزت و عظمت داد، حتی دشمنان حاج قاسم نیز زبان باز کردند و از ویژگی‌های حاج قاسم تمجید کردند.

حمیدی به موضوع جهاد فی سبیل الله اشاره کرد و گفت: اگر مقام معظم رهبری صلاح بدانند که رزمندگان اسلام به فلسطین و غزه بروند و در مقابل صهیونیست ها بجنگند این وظیفه تمام مسلمین جهان اسلام برای دفاع از غزه است و این آمادگی در مردم ولایت مدار ایران اسلامی وجود دارد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی با تمام مسئولیت‌ها و گرفتاری‌هایی که داشت در بحران‌ها به داد مردم می‌رسید و مردم را تنها نمی‌گذاشت این در مکتب حاج قاسم یک اصل است.

وی از جوانان و نوجوانان خواست در مورد شخصیت و مکتب حاج قاسم سلیمانی بیشتر تحقیق کنند و وی را الگوی خود قرار دهند تا در این دنیا و آخرت سعادتمند شوند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ویژگی بعدی مکتب حاج قاسم که موجب حیات طیبه انسان‌ها می‌شود را توسل به اهل بیت عنوان کرد و گفت: حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس هرکجا که کارش گره پیدا می‌کرد به اهل بیت و به ویژه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) توسل می‌کرد و به اطرافیان خود نیز توصیه می‌نمود.

وی گفت: بایستی در کنار عمل صالح، ایمان به خدا وجود داشته باشد و هر مرد و زنی که این دو را در کنار هم داشته باشد خداوند متعال به وی اجر دنیوی و اخروی عطا خواهد کرد.

انتهای پیام




حاج قاسم سلیمانی در بحران‌ها مردم را تنها نمی‌گذاشت

منبع: ایـسنا
? حاج قاسم سلیمانی در بحران‌ها مردم را تنها نمی‌گذاشت