حاج قاسم سلیمانی الگوی وحدت جهان اسلام است

فت فتو/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: اگر دنبال الگویی برای وحدت جهان اسلام باشیم، این الگو در شخصیت شهید سلیمانی متبلور است که ایشان برای شرافت، عزت و عظمت جهان اسلام مبارزه کرد و حاج قاسم امت گرا و دلسوز جهان اسلام بود. “یدالله موحد” امروز ۲۸ مهرماه در مراسم اختتامیه اولین جشنواره […]

فت فتو/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: اگر دنبال الگویی برای وحدت جهان اسلام باشیم، این الگو در شخصیت شهید سلیمانی متبلور است که ایشان برای شرافت، عزت و عظمت جهان اسلام مبارزه کرد و حاج قاسم امت گرا و دلسوز جهان اسلام بود.

“یدالله موحد” امروز ۲۸ مهرماه در مراسم اختتامیه اولین جشنواره و نمایشگاه آثار هنری مکتب حاج قاسم “لبخند ماه” ویژه زندانیان، کارکنان و سربازان وظیفه زندان های کشور در کرمان اظهار کرد: شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی داغ سنگینی بود برای همه کسانی که دل در گرو آزادی و سعادت بشریت دارند و دلدادگی جهان اسلام به این سردار موجب شعله ور شدن عشق به ایشان شد و حاج قاسم حیات جاودانه پیدا کرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری در سخنانشان درباره حاج قاسم حق مطلب را ادا کردند و فرمودند “حاج قاسم یک راه و مکتب است” و این رهنمود حکیمانه باید سرلوحه کار ما قرار بگیرد.

موحد تصریح کرد: مکتب حاج قاسم همان مکتب مقاومت، منظومه فکری، سیره عملی و آموزه های متعالی برای سوق دادن انسان و جامعه انسانی به سمت کمال، سعادت و قرب الهی است.

وی با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم براساس آموزه های عاشورایی و این مکتب تربیت یافته امام و رهبری است که شهید سلیمانی در این مکتب متولد شد و تربیت یافت، بیان کرد: مکتب حاج قاسم جامع است و اگر دنبال الگو و شاخص مدیریت بگردیم، فرد اعلی در مکتب حاج قاسم دیده می شود و اگر دنبال الگویی برای وحدت جهان اسلام باشیم، این الگو در شخصیت شهید سلیمانی متبلور است که ایشان برای شرافت، عزت و عظمت جهان اسلام مبارزه کرد و حاج قاسم امت گرا و دلسوز جهان اسلام بود.

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه ویژگی مکتب حاج قاسم ولایتمداری است، مردم داری از ویژگی های مکتب حاج قاسم است و همین خصیصه بود که مهر و محبت وی را در قلب ها ماندگار کرد، گفت: معنویت حاج قاسم، اخلاص، صداقت، خدامحوری، استقامت، پایداری و وفاداری به آرمان های خود، اهداف انقلاب، نظام و راه امام از خصایص بارز مکتب حاج قاسم سلیمانی است.

وی افزود: مکتب حاج قاسم مکتب اصلاح و تربیت است و از همه کسانی که در سازمان زندان ها برنامه هنری تدارک دیدند که در قالب آن این فرصت برای مددجویان، کارکنان و سربازان وظیفه سازمان زندان ها فراهم شد تا ارادت و عشق خود به سردار سلیمانی را در قالب آثار هنری بروز داده و در معرض دید عموم قرار بدهند.

انتهای پیام




حاج قاسم سلیمانی الگوی وحدت جهان اسلام است

منبع:ایـسنا
? حاج قاسم سلیمانی الگوی وحدت جهان اسلام است