حاج قاسم دشمن را به معنای واقعی تحقیر و کوچک کرد

معاون بسیج مستضعفان با اشاره به اینکه حاج قاسم دشمن را به معنای واقعی تحقیر و کوچک کرد، گفت: او به اهل‌بیت(ع) توسل می‌کرد، ارتباط عجیبی با ائمه اطهار(ع) داشت و راه را ادامه می‌داد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، سردار حسین معروفی معاون بسیج مستضعفان کشور صبح امروز در […]

معاون بسیج مستضعفان با اشاره به اینکه حاج قاسم دشمن را به معنای واقعی تحقیر و کوچک کرد، گفت: او به اهل‌بیت(ع) توسل می‌کرد، ارتباط عجیبی با ائمه اطهار(ع) داشت و راه را ادامه می‌داد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، سردار حسین معروفی معاون بسیج مستضعفان کشور صبح امروز در گردهمایی فرزندان شهدا که با حضور استاندار کرمان و فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: خانواده شهدا در فراق فرزندان شهید خود مجاهدت کردند.

وی با اشاره به اینکه فرزندان شهدا به شهید سلیمانی، عمو قاسم می‌گفتند و امروز درد فراق حاج قاسم برای آنها بسیار جانسوز و سخت است، گفت: شهدا بزرگ‌ترین اقدام عملی را در پیروی از ولایت به تاسی از مکتب اهل‌بیت(ع) انجام دادند، شهدا ثابت کردند که اگر در عاشورا بودند سد بلای امام حسین(ع) می‌شدند.

معاون بسیج مستضعفان با بیان اینکه شهدا کاری را کردند که سند افتخار شیعه و ایران اسلامی شد و امروز بیشتر از گذشته به حقیقت این سخن امام راحل می‌رسیم که ملت ما از ملت زمان رسول‌الله(ص) بیشتر پای کار اسلام هستند، افزود: شهدا در اراده خود نسبت به دین لحظه‌ای تردید نکردند.

وی با اشاره به اینکه شهیدان در دوران هشت ساله دفاع مقدس، کربلا و عاشورا را تکرار کردند، ابراز داشت: کربلا تنها مکان مقدسی است که انسان‌ها برای خدا در جان دادن سبقت گرفتند و برای اینکه چه کسی زودتر به جنگ اشقیا برود، دعوا بود.

معروفی با بیان اینکه واقعه عاشورا هشت سال برای ما تکرار شد و شهیدان ما در جان دادن بر یکدیگر سبقت می‌گرفتند، اینکه چه کسی زودتر به دشمن برسد و مقابل او بایستد، افزود: سربلندی ایران اسلامی به برکت خون شهیدان است.

وی با اشاره به اینکه نطفه انقلاب اسلامی ایران در عاشورا بسته شده است و به دست امام خمینی(ره) در سال ۵۷ ظهور پیدا کرد، گفت: در جنگ نابرابر دشمن علیه اباعبدالله(ع) هزاران نفر مقابل ۷۲ نفر بزرگترین شقاوت‌ها را انجام دادند و نتوانستند ذهن یاران امام حسین(ع) را منحرف کنند.

معاون بسیج مستضعفان با بیان اینکه دشمنان نمی‌توانند ذهن ملت ایران را نیز منحرف کنند، چرا که ما زاییده عاشورا هستیم، ادامه داد: به حقیقت حاج قاسم فرمود “ما ملت امام حسین(ع) هستیم”؛ کسی که امام حسینی است با عزت است و ملت امام حسین(ع) بن‌بست ندارد.

وی با اشاره به اینکه اگر عملیات روانی دشمن بر روی ملت ما اثرگذار نیست برای این است که ملت ما عاشورایی هستند و حق را با امام جامعه می‌سنجد، بیان کرد: حاج قاسم ذوب در ولایت بود و حق را با امام جامعه می‌سنجید.

معروفی با بیان اینکه سه سال از شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی عزیز می‌گذرد، گفت: فرزندان شهدا تازه معنی یتیمی را می‌فهمند؛ بچه‌های شهدا ساعت یک و بیست دقیقه از خواب می‌پرند و زانوی غم بر بغل می‌گیرند، شاید خیلی‌ها باور نکنند، اما این حقیقت است که فرزندان شهدا علاقه قلبی با حاج قاسم دارند.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم فراموش شدنی نیست و دشمن خیال باطل داشت که فکر می‌کرد شهید سلیمانی را ترور کند، همه چیز تمام می‌شود بیان کرد: تشییع جنازه حاج قاسم حقیقت بود و همه چیز را نشان داد که حاج قاسم ما ترور نمی‌شود.

معاون بسیج مستضعفان با بیان اینکه جمعیت تشییع پیکر مطهر یک شهید گمنام در یک روستای کشور از تمام جمعیت این چند روز اغتشاشگران بیشتر بود، گفت: چون شهدای ما به مکتب اهل‌بیت(ع) تاسی کردند و مردم به آنها عشق می‌ورزند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی را با سرلشکری نباید معرفی کرد و نباید تنها بعد نظامی او را دید، افزود: حاج قاسم عصاره انقلاب اسلامی و محصول امامین انقلاب بوده و در مکتب حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای پرورش یافته است.

معروفی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی الگوی عملی جهان اسلام و الگوی عملی هر آزادیخواه در جهان است، گفت: حاج قاسم ایمان واقعی و اعتقاد قلبی به ذات اقدس الهی داشت؛ حاج قاسم وعده الهی را باور داشت اینکه اگر خدا را یاری کنید خدا نیز شما را یاری می‌کند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی ۴۰ سال خدا را در کوره آتش مبارزه با اشقیا یاری و به خدا توکل کرد، افزود: تکیه‌گاه شهید سلیمانی خدا بود و ابرقدرت عالم را خدا می‌دانست و باور قلبی داشت که بدون اذن خدا حتی برگی از درخت نمی‌ریزد.

معاون بسیج مستضعفان با اشاره به اینکه حاج قاسم دشمن را به معنای واقعی تحقیر و کوچک کرد، ادامه داد: او به اهل‌بیت(ع) به‌ویژه حضرت زهرا (س) توسل می‌کرد، ارتباط عجیبی با ائمه اطهار(ع) داشت و راه را ادامه می‌داد.

وی با بیان اینکه از ویژگی‌های مهم شهید سلیمانی بصیرت او بود، ابراز داشت: بصیرت حاج قاسم، بصیرت حضرت عباس(ع) بود و وفاداری می‌کرد؛ وفا، ادب و معرفت نسبت به امام جامعه از بصیرت شهید سلیمانی بود.

معروفی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی بسیار صبور بود و او با صبر خود اجازه نداد جبهه خودی ضعیف شود، گفت: حاج قاسم ولایت باور بود و با میل امام عمل می‌کرد؛ خیلی‌ها می‌خواستند حاج قاسم را از سوریه برگردانند، اما او به امام جامعه نگاه کرد.

وی با بیان اینکه ولایت‌باوری حاج قاسم حتی در متن موقوف نامه او در بیت الزهرا (س) وجود دارد و نوشته است هر که بخواهد در این مکان روضه‌خوانی و مرثیه‌سرایی کند باید محب اهل‌بیت(ع)، محب امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای باشد، ادامه داد: حاج قاسم کار کرمانی‌ها را بسیار سخت کرد، چرا که هم وصیت کرد در کرمان دفن شود و هم فرمود دوست دارم کرمان همیشه با ولایت بماند.

معاون بسیج مستضعفان با اشاره به اینکه ما وظیفه بسیار سنگینی به عهده داریم و همه به این همه بزرگی حاج قاسم مدیون هستیم، بیان کرد: شهید سلیمانی بر اخلاص در عمل تاکید داشت و تمام کارهایش برای رضای خدا بود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی را نباید به خاطره گویی محدود کرد، گفت: حاج قاسم را باید با نظامات شناخت و مکتب شهید سلیمانی بشناسیم و به آن عمل کنیم؛ شهید سلیمانی تمام وجود خود را در راه انقلاب و اسلام گذاشت.

معروفی با اشاره به اینکه افرادی که یک خط برای حاج قاسم ننوشتند و چیزی نگفتند، بدانند حاج قاسم ذوب در ولایت بود و از فرماندهی خود اطاعت محض داشت، افزود: ۱۸۸ هزار شهید دادیم و اجازه ندادیم ناموس ایرانی به دست دشمن بیفتد، حالا بیایید بگویید چه کسی ناموس پرست است؟

وی با بیان اینکه شهدا و شهید سلیمانی به معنای واقعی ناموس پرست بودند و در این راه جان خود را گذاشتند، خاطرنشان کرد: حاج قاسم وقتی دید داعش به ناموس مسلمان تعدی می‌کند به سمت آنها رفت و مدافع حرم شد؛ شهدا برای ناموس ایران و اسلام جان دادند اما باید دید امروز کسانی که ادعای ناموس دارند، چه کردند؟

معاون بسیج مستضعفان با اشاره به اینکه باید به‌دنبال تولید شهید سلیمانی در کشور باشیم، گفت: دشمن بداند بعد از شهادت حاج قاسم، شهید سلیمانی‌ها تولید منتشر می‌شود و اندیشه و مکتب شهید سلیمانی، حاج قاسم ساز است.

انتهای پیام/۵۱۱/




حاج قاسم دشمن را به معنای واقعی تحقیر و کوچک کرد

منبع: تسنــیم
? حاج قاسم دشمن را به معنای واقعی تحقیر و کوچک کرد