‌حاجی صادقی: ‌از ایستادگی و همراهی با نظام کوتاه نمی آییم

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم ما همه ناملایمات را تحمل می‌کند و حتی انتقاد می‌کند و دلگیر است اما از انقلابش دست بر نمی‌دارد و در موضع انقلابی گرفتار تردید نمی‌شود. حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی امروز ۲۲ بهمن ماه در جمع راهپیمایان کرمان با تبریک چهل […]

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم ما همه ناملایمات را تحمل می‌کند و حتی انتقاد می‌کند و دلگیر است اما از انقلابش دست بر نمی‌دارد و در موضع انقلابی گرفتار تردید نمی‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی امروز ۲۲ بهمن ماه در جمع راهپیمایان کرمان با تبریک چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب و حلول ماه شعبان اظهار کرد: انقلاب اسلامی  تولد دوباره و ۲۲ بهمن حیات جدیدی بود.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان الگو و پرچمدار مقاومت، ایستادگی و استکبارستیزی است، افزود: در محضر الگو و سیدالشهدای مقاومت، شهید سلیمانی و شهدایی هستیم که گفتند در گذشت زمان با ایثار جانمان مکتب حاج قاسم را زنده نگه می‌داریم و ۹۶ شهید حمله تروریستی که یکی از آنها امروز تشییع شد، از جمله آنهاست.

حاجی صادقی با اشاره به اینکه باید شکرگزار دو نعمت بزرگ باشیم، گفت: نخستین نعمت، نعمت ولایت است که رهبری حکیم، شجاع و انقلابی در این چهار دهه مانند امام راحل انقلاب را از گردنه‌های بزرگ و خطرناکی عبور داده و در برابر فتنه‌ها با بصیرت افزایی و رهبری پیامبرگونه، معجزه آفریده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار کرد: نعمتی بزرگ تر از نعمت ولایت وجود ندارد و امروز خدا را شاکریم که امام زمانمان مالک اشتری دارد که زمینه ظهور او را فراهم می‌کند.

وی بیان کرد: نعمت دیگر، ملت ولایتمدار و فهیم ایران است که شرایط را به خوبی تشخیص و به موقع اقدام می‌کند و سال ۴۵ ثابت قدم بوده و مقاومت کرده است.

حاجی صادقی گفت: ملت ایران همه تلاش دشمن را دفع می‌کند و می‌گوید شهید می‌دهم. فتنه‌ها می‌آید اما اراده مرا نمی‌توانی بشکنی.

وی تصریح کرد: امت ما در مکتب حسینی تربیت شده و این امت ایستاده و همه اهل بیت دلباخته چنین انسان‌هایی هستند و این نعمت را شکرگزار هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: استقامت این امت، استقامت فکری و استقامت در اندیشه و اعتقاد است و دشمن تلاش دارد با جنگ شناختی و به کار گرفتن فضای مجازی و مسموم کردن فضا، مردم را در اندیشه بلغزاند اما هرگز. مردم ما همه ناملایمات را تحمل می‌کند و حتی انتقاد می‌کند و دلگیر است اما از انقلابش دست برنمی‌دارد و در موضع انقلابی گرفتار تردید نمی‌شود.

‌حاجی صادقی گفت: این ملت به برکت انقلاب، سنگرهای کلیدی جهان را فتح کرده است‌

وی با بیان اینکه امروز گرایش به انقلاب اسلامی همه عالم را دربرگرفته، افزود: انقلاب اسلامی احیاگر بعثت بود لذا کسی که در برابر فرمان ولایت کوتاهی کند، شرک است و اگر حاج‌قاسم در زندگی و وصیت‌نامه خود بر ولایت تاکید دارد، به این دلیل است که بقای انقلاب به ولایت محوری است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار کرد: آنچه بعثت را زنده و اسلام تحریف شده را از مرگ نجات داد، خون سیدالشهدا و عاشورا بود لذا این انقلاب جز به فرهنگ عاشورایی زنده نمی‌ماند و ما هم از مقاومت و ایستادگی دست برنمی‌داریم.

وی با اشاره به شرایط امروز غزه گفت: برای دشمن همین ذلت بس که قدرت مقاومت در برابر رزمندگان را ندارد و به جان زن و بچه‌های غزه افتاده و با این اقدامات، سرعت نابودی خود را بیشتر می‌کند.

حاجی‌صادقی در بخش دیگری از سخنانش گفت: همه دستگاه‌های استکبار و عوامل داخلی تلاش می‌کنند انتخابات پیش‌رو را انتخابات شکست نظام معرفی کنند اما مردم وقتی بدانند دشمن نقشه دارد، زیبا حماسه می‌آفرینند.

وی بیان کرد: پیام ما به رهبری، شهدا و حاج قاسم، تجدید میثاق و پیمان وفاداری از مواضع و خط و مکتب آنان است و به مسئولان می‌گوییم قدرشناس و قدردان و خدمتگزار مردم باشید و کسانی که برای انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی تلاش می‌کنید با این امت پیمان ببندید و نوکری آنان را کنید زیرا در فرهنگ دینی، حکومت بر مردم نیست. حکومت برای مردم است و شما باید سرباز ولایت و نه سربار او باشید.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات گفت: همه بدانند نه خسته‌ایم، نه مردد و نه بریده؛ تا نابودی کامل دشمن و کاخ او تلاش می‌کنیم و از ایستادگی و همراهی با نظام هرگز کوتاه نمی‌آئیم.

انتهای پیام




‌حاجی صادقی: ‌از ایستادگی و همراهی با نظام کوتاه نمی آییم

منبع: ایـسنا
? ‌حاجی صادقی: ‌از ایستادگی و همراهی با نظام کوتاه نمی آییم