حاج‌قاسم، محبوب قلوب محور مقاومت است

حاج‌قاسم، محبوب قلوب همه محورهای مقاومت است و شهید سلیمانی نه‌تنها برای مردم ایران، بلکه برای تمام کشورهای اسلامی و جهان یک قهرمان ملی است. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان و به نقل از دارالوحدت فهرج؛ حجت‌الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سپهبد شهید حاج قاسم […]

حاج‌قاسم، محبوب قلوب همه محورهای مقاومت است و شهید سلیمانی نه‌تنها برای مردم ایران، بلکه برای تمام کشورهای اسلامی و جهان یک قهرمان ملی است.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان و به نقل از دارالوحدت فهرج؛ حجت‌الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: حاج قاسم، محبوب قلوب همه محورهای مقاومت است.

 

دیه حاج‌قاسم فتح قدس و نابودی اسراییل است

وی ادامه داد: امروز طوفان‌الأقصی در حقیقت خون‌آورد شهید حاج‌قاسم سلیمانی است و دیه حاج‌قاسم سلیمانی، فتح قدس و نابودی اسراییل است.
 
آقاملایی گفت: شهید سلیمانی نه‌تنها برای مردم ایران، بلکه برای تمام کشورهای اسلامی و جهانی یک قهرمان ملی است.
 
امام جمعه شهرستان فهرج اذعان کرد: از بصیرت، اخلاص و تواضع به‌عنوان سه شاخصه مهم سردار سلیمانی نام برد و بیان کرد: این سه شاخصه، باعث شد حاج‌قاسم به مقام والای شهادت دست پیدا کند.
 
وی اظهار کرد: رمز محبوبیت و موفقیت سردارسلیمانی، شاگردی و سربازی ولایت مطلقه‌فقیه است.
 
آقاملایی از خنثی‌سازی فتنه‌های استکبارجهانی به‌عنوان یکی از ابعاد مهم شخصیتی حاج‌قاسم نام برد و بیان کرد: سردار سلیمانی، چهره بین‌المللی مقاومت است و به همه ما ثابت کرد یک سرباز خمینی‌کبیر می‌تواند معادلات جهان را برهم بزند.
 
وی تصریح کرد: حقیقتاً حاج‌قاسم، سلیمانی، سرباز مطیع و پا به‌رکابی برای ولی فقیه زمان بود، استکبار جهانی هر روز و هر ثانیه باید منتظر انتقام سخت ما باشد و بداند این خونخواهی کاخ سفید، تل آویو و حیفا را نابود می‌کند.
 
آقاملایی ادامه داد: چه استکبار جهانی بخواهد و چه نخواهد، فرزندان خمینی کبیر (ره) پرچم اسلام و پیام جمهوری اسلامی را به دورترین نقاط کره زمین می‌رسانند و به مستضعفین عالم خدمت می‌کنند.
 
وی از حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان شهید زنده‌یاد کرد و گفت: حاج قاسم سلیمانی، نامی است که هنوز در دل دشمنان ترس و واهمه می‌اندازد و بعد از گذشت ۴ سال از شهادت ایشان، هنوز تاثیرات نام این شهید گرانقدر را در معادلات منطقه شاهد هستیم.
 
امام جمعه فهرج در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: شهادت حاج‌قاسم، ثمره مزد مجاهدت و تلاش ۴۰ ساله سردار سلیمانی در جبهه‌های حق علیه باطل بود.
 
وی افزود: سردار سلیمانی علاوه بر نابغه نظامی یک نابغه سیاسی نیز بود که با شهادت خود، نفوذش را بیش از پیش به دشمن اثبات نمود.
 
آقاملایی گفت: امروز ما به مانند حاج‌قاسم، باید سرباز مخلص ولایت باشیم و راه آن شهید مجاهد را ادامه بدهیم و دشمن انتقامی سخت پیش‌رو دارد، چرا که ترور سردار سلیمانی، آغازی بر خروج آمریکا از منطقه خواهد بود.
 

خون شهدا ضامن بقای جمهوری اسلامی است

 حسن سنجری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج، در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: خون شهدا، ضامن بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و یکی از ویژگی‌های شاخص سردار سلیمانی، علاوه بر شجاعت، ولایت‌پذیری بود.
 
سنجری اضافه کرد: مکتب حاج‌قاسم، تمام سیاست‌های پلید دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی را نقش بر آب کرده است.
 
فرمانده سپاه فهرج گفت: ما مردم استان کرمان، باید به وجود حاج‌قاسم ببالیم و افتخار کنیم، چرا که سردار دل‌ها از زادگاه دیار کریمان و عزت والایی برای ما به یادگار گذاشته است.
 
وی با بیان اینکه حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی، کمر استکبار جهانی را شکست، اضافه کرد: وحدتی که شهید سلیمانی در جهان اسلام ایجاد کرده بود، خشم دشمنان را برافروخت و باعث شد، دست به جنایت وحشیانه و حقیرانه‌ای بزند.
 
سنجری با بیان اینکه دشمن به‌دنبال ضربه‌زدن به بسیج است، افزود: حاج‌قاسم عزیز، با تفکر بسیجی، داعش ملعون را شکست داد و یقیناً مردم مظلوم غزه نیز به‌زودی با همین تفکر پیروز خواهند شد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج در ادامه گفت: حاج‌قاسم یکی از شاگردان مکتب امام خمینی (ره) بود، که در مکتب بسیج رشد کرد و افتخاری برای مستضعفان جهان شد.
 
وی بیان کرد: سپهبدشهید حاج‌قاسم سلیمانی، نمونه‌ای از پیروان واقعی اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام بود که در راه هدف و اقتدای به سرور آزادگان عالم فرمود: ما ملت امام حسینیم، ما را از مرگ با عزت هراسی نیست.
 
سنجری تصریح کرد: امروز به برکت شهامت‌ها، شجاعت‌ها و دلاوری‌های مردان بزرگی مثل حاج‌قاسم است که جمهوری اسلامی ایران، مقتدرانه مسیر تعالی و پیشرفت خود را پیش می‌برد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج همچنین بیان کرد: ما خون‌بهای شهیدان به‌ویژه شهید حاج‌قاسم سلیمانی عزیز را از آمریکا می‌گیریم و آمریکا را از کل خاورمیانه بیرون خواهیم کرد.
 
وی گفت: ما عشق به ولایت را در کلام سردار دل‌ها لمس کردیم و تا آخر با ولایت ایستاده‌ایم و منویات مقام معظم رهبری را اجرایی می‌کنیم.
 
سنجری اضافه کرد: دنیا بداند، ثمره خون پاک این شهید والامقام، اتحاد و انسجام بیش از پیش، بین مسلمین جهان است. 
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فهرج خاطرنشان کرد: دشمن امروز از شهادت سردار سلیمانی بیشتر در هراس است و هر ثانیه از این ترس می‌میرد و زنده می‌شود.
 
وی گفت: حاج قاسم سرباز پا در رکاب ولایت بود و به فضل الهی، شهادت سردار سلیمانی، منشا نابودی آمریکا و اسرائیل خواهد شد.
 

قاسم سلیمانی متعلق به یک گروه و مذهب نیست

مولوی عبیدالله شیهکی امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج نیز در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به عشق و علاقه‌ ملت ایران به حاج‌قاسم سلیمانی، گفت: سردار سلیمانی متعلق به یک گروه و یک مذهب نبود، بلکه متعلق به همه‌ انسانیت و صدای محرومان و مظلومان بود.
 
وی بیان کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بانی و بنیانگذار وحدت بود و همه را به انسجام دعوت می‌کرد و اکنون نیز نام ایشان محور اتحاد جهان اسلام است.
 
شیهکی خاطرنشان کرد: حاج قاسم، به امت اسلامی بدون هیچ تبعیضی محبت می‌ورزید و بین اقوام و مذاهب تفاوتی قائل نبود.
 
امام جمعه اهل سنت بخش نگین‌کویر فهرج، ایجاد وحدت و تفاوت قائل نشدن بین شیعه و سنی را یکی از شاخص‌‌ترین خصوصیت حاج قاسم عنوان و تصریح کرد: ایشان انسانی بی‌نظیر بود که به سختی کسی می‌تواند جای او را پر کند.
 
وی‌ تاکید کرد: سردار دل‌ها در سفرهای خود، بین اهل سنت قرار می‌گرفت و با آنها برادرانه رفتار می‌کرد.
 
شیهکی تأکید کرد: اگر کسی وحدت شیعه و سنی را برهم بزند در محضر حاج‌قاسم، شهدا و خانواده شهدا باید جوابگو باشد.

انتهای خبر/فهرج




حاج‌قاسم، محبوب قلوب محور مقاومت است

منبع:آرمـان
? حاج‌قاسم، محبوب قلوب محور مقاومت است