جیرفت و منوجان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند

کرمان – معاون استاندار کرمان گفت: جیرفت و منوجان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند. به گزارش فت فتو، رحمان جلالی صبح دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا اظهارداشت: طبق آمار هم اکنون شهرستان‌های جیرفت و منوجان در جنوب استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند. وی عنوان کرد: سه محور واکسیناسیون، رعایت پروتکل‌ها […]

کرمان – معاون استاندار کرمان گفت: جیرفت و منوجان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

به گزارش فت فتو، رحمان جلالی صبح دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا اظهارداشت: طبق آمار هم اکنون شهرستان‌های جیرفت و منوجان در جنوب استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

وی عنوان کرد: سه محور واکسیناسیون، رعایت پروتکل‌ها و مدیریت هوشمند مقابله با کرونا باید در دستور کار همه دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

جلالی بیان کرد: رابر، زرند، کوهبنان و عنبرآباد در وضعیت نارنجی قرار دارند و باید تدابیر لازم برای مهار بیماری در این شهرستان‌ها با دقت بیشتری انجام شود.

معاون استاندار کرمان گفت: از خواستار توجه به سیاست‌های پیگیرانه در مناطق زرد شد و گفت: در مناطق قرمز و نارنجی نیز باید جلسات منطقه‌ای انجام و سیاست‌های لازم برای کنترل بیماری انجام شود.

وی با اشاره به اینکه بخشی از مبتلایان کودکان هستند گفت: در کلاس‌های تقویتی تابستانه باید تدابیر پیشگیرانه با دقت انجام شود.

کد خبر ۵۵۳۵۶۰۰




جیرفت و منوجان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند

منبع: مــهر
? جیرفت و منوجان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند