جوان کرمانی جان سه بیمار نیازمند را نجات داد

مسئول واحد پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: کلیه ها و کبد بیمارمرگ مغزی ۳۵ ساله به ۳ بیمار زندگی دوباره بخشید. رضا جعفری مسئول واحد پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: کلیه‌ها و کبد  جوان ۳۵ ساله اهل و ساکن کرمان که بر اثر بیماری دچار مرگ مغزی شده بود، امروز جمعه […]

مسئول واحد پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: کلیه ها و کبد بیمارمرگ مغزی ۳۵ ساله به ۳ بیمار زندگی دوباره بخشید.

رضا جعفری مسئول واحد پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: کلیه‌ها و کبد  جوان ۳۵ ساله اهل و ساکن کرمان که بر اثر بیماری دچار مرگ مغزی شده بود، امروز جمعه ۲۶ فروردین به سه بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

او می‌گوید: این بیمار در بخش آی سی یو بیمارستان شهید باهنر کرمان بستری و مرحله رضایت گیری اهدای عضو از خانواده این بیمار با حضور این تیم انجام و در نهایت دو کلیه بیمار به دو خانم ۳۸ و ۴۷ ساله و کبد ایشان به یک خانم ۵۹ ساله در بیمارستان افضلی پور کرمان پیوند زده شد.

مسئول واحد پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی کرمان از همکاری خانواده این بیمار و تلاش و زحمات مسئولین بخش های مختلف بیمارستان های شهید باهنر و بیمارستان افضلی پورقدردانی کرد.

او گفت: پیشکش ما برای این جوان آسمانی  و۲۰۱ بیمار مرگ مغزی استان کرمان که تاکنون اعضای بدن خود را به بیماران هدیه کردند ذکر صلوات و قرائت فاتحه است.

فت فتو کرمان کرمان




جوان کرمانی جان سه بیمار نیازمند را نجات داد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? جوان کرمانی جان سه بیمار نیازمند را نجات داد