جوان نخبه رفسنجانی برنده جایزه دانشمند جوان شد

نذیر کرمان/کرمان «امیرحسین احمدی حکمتی‌کار» دانشجوی دکتری فیزیولوژی ورزش از دانشگاه تربیت مدرس تهران موفق شد جایزه جوان‌ترین دانشمند با عنوان International Young Scientist Awards را از آن خود کند. جایزه International Young Scientist Award به افرادی تعلق می‌گیرد که دارای مقالات ISI معتبر در سنین پایین هستند و پس از داوری پروفایل علمی محققان […]

نذیر کرمان/کرمان «امیرحسین احمدی حکمتی‌کار» دانشجوی دکتری فیزیولوژی ورزش از دانشگاه تربیت مدرس تهران موفق شد جایزه جوان‌ترین دانشمند با عنوان International Young Scientist Awards را از آن خود کند.

جایزه International Young Scientist Award به افرادی تعلق می‌گیرد که دارای مقالات ISI معتبر در سنین پایین هستند و پس از داوری پروفایل علمی محققان موفق به دریافت جایزه دانشمند جوان می‌شوند. 

به گزارش نذیر کرمان، این جوان نخبه رفسنجانی دارای ۲۳ مقاله ISI در حوزه فیزیولوژی ورزش است و زمینه تحقیقاتی وی در حوزه‌ی فعالیت بدنی و سرطان است.

وی با طرح مبارزه با سلول‌های سرطانی در مرکز نوآوری و شتابدهی شهید ستاری رفسنجان مورد حمایت و دریافت خدمات شتابدهی قرار گرفته است.

انتهای پیام 




جوان نخبه رفسنجانی برنده جایزه دانشمند جوان شد

منبع: ایـسنا
? جوان نخبه رفسنجانی برنده جایزه دانشمند جوان شد