جوان‌سازی جامعه با دستور محقق نمی‌شود

فت فتو/کرمان استاندار کرمان اظهار کرد: جوان‌سازی جمعیت با بخشنامه و دستوری محقق نمی‌شود بلکه با فرهنگسازی و اغناسازی جامعه ممکن می‌شود.  محمدمهدی فداکار ظهر امروز ۲۵ خردادماه در دومین جلسه مجمع سلامت استان با محوریت “حمایت از خانواده و جوانی جمعیت” گفت: نرخ رشد جمعیتی به مرز بحرانی رسیده است.  وی با اشاره به […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان اظهار کرد: جوان‌سازی جمعیت با بخشنامه و دستوری محقق نمی‌شود بلکه با فرهنگسازی و اغناسازی جامعه ممکن می‌شود. 

محمدمهدی فداکار ظهر امروز ۲۵ خردادماه در دومین جلسه مجمع سلامت استان با محوریت “حمایت از خانواده و جوانی جمعیت” گفت: نرخ رشد جمعیتی به مرز بحرانی رسیده است. 
وی با اشاره به نرخ رشد جمعیت استان اظهار کرد: متاسفانه نرخ رشد جمعیت در شمال استان نگران کننده است ولی در جنوب استان وضعیت تقریبا قابل قبول است. 
استاندار کرمان خانواده را مرجعیت اجتماعی تلقی کرد و افزود: هنوز خانواده محور مهم جامعه و اثرگذار است و شاید در برخی شهرها مرجعیت خود را از دست داده است. 
وی ادامه داد: اگر این محور از دست برود دین و دنیای ما از دست می رود و برای ارتقای همه شاخص‌ها کشور باید این بنیان را حفظ و تقویت کرد. 
فداکار تاکید کرد: اکنون هیچ اقتصاددانی مخالف افزایش جمعیت نیست و جمعیت را یکی از ابزارهای توسعه می‌دانند. 
وی عنوان کرد: ظرفیت واقعی توسعه در انسان‌هاست و تکنولوژی نماد توسعه است. 
انتهای پیام




جوان‌سازی جامعه با دستور محقق نمی‌شود

منبع: ایـسنا
? جوان‌سازی جامعه با دستور محقق نمی‌شود