جوانان امروز به تاسی از حاج قاسم باید جهانی بیاندیشند

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: یکی از عوامل موفقیت شهید سلیمانی جهانی فکر کردن است، امروز هم یک جوان باید عزم خود را جزم کند که جهان را در یک موضوعی فتح کند و این شدنی است. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه […]

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: یکی از عوامل موفقیت شهید سلیمانی جهانی فکر کردن است، امروز هم یک جوان باید عزم خود را جزم کند که جهان را در یک موضوعی فتح کند و این شدنی است.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان افتتاحیه طرح حامیم ۲ گفت:
هر چه قرار هست انسان بهره‌برداری از عمر کند و تجهیز کند خود را به علوم، بهترین فصلش جوانی است و در بقیه عمر باید فقط از بهره‌برداری‌های جوانی استفاده کند.

وی افزود: یکی از مباحث مهم اقتدار یک کشور است که سه مولفه اساسی دارد اولین مولفه پهنه جغرافیایی و ظرفیت‌ها و توان کشور در اقلیم و آب‌وهوا و ذخایر و دسترسی به آب‌ها است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: مولفه دیگر جمعیت است که جمعیت جوان تحصیل‌کرده است.

حجت‌الاسلام علیدادی اظهار کرد: مولف بعدی ارتباط حاکمیت با جمعیت و مردم است؛ یعنی حاکمیت چقدر می‌تواند این جمعیت را در روزهای حساس بسیج کند و قدرت بسیج حاکمیت چقدر است.

وی با بیان اینکه هر تحولی بخواهد اتفاق بیفتد چند رکن دارد و این ارکان اگر در کنار همدیگر قرار گرفتند تحول عظیمی رخ می‌دهد تشریح‌ کرد: یکی از این ارکان نقشه راه کشور است؛ موضوع بعد ابزار لازم برای تحول است که تحول قطعی شود.

امام جمعه کرمان ادامه داد: همچنین در راس ارکان تحول و مهمترین بخش آن نیروی انسانی است اگر مرکزی بخواهد متحول شود بدون نیروی انسانی کارآمد تحول اتفاق نمی‌افتد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت:  امروز در جمعی قرار گرفتیم که محور آن شما جوانان و سرمایه‌های کشور هستید و هر کدام می‌توانید جریان مهمی را در کشور به وجود آورید کما اینکه یکی از عناصر ساختن تاریخ انسان‌ها هستند.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی یکی از انسان‌های تاریخ‌ساز بود عنوان کرد: حاج قاسم از یک روستا برمی‌خیزد و یک چهره جهانی می‌شود، او جهانی فکر می‌کرد و جهانی عمل می‌کرد، پس تاریخ‌ساز شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: امروز هر آزاده‌ای در دنیا و هر انسان مجاهدی در جهان حتی غیراسلام به شهید سلیمانی افتخار می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی تصریح کرد: اگر عوامل موفقیت شهید سلیمانی را احصا کنیم یکی از مهمترین آن‌ها این است که جهانی فکر می‌کرد؛ امروز هم یک جوان باید عزم خود را جزم کند که جهان را در یک موضوعی فتح کند و این شدنی است.

انتهای خبر/ 




جوانان امروز به تاسی از حاج قاسم باید جهانی بیاندیشند

منبع:آرمـان
? جوانان امروز به تاسی از حاج قاسم باید جهانی بیاندیشند