جهاد تبیین مسئله مهم در راستای مشارکت حداکثری است

نذیر کرمان/کرمان فرماندار کرمان گفت: مسئله مهم در راستای مشارکت حداکثری، جهاد تبیین است و در دهه فجر و هر شرایطی که ایجاد شده، دستاوردها و رویش‌های نظام را همکاران ما به مردم عرضه کردند. علی بابایی عصر امروز، ۲۹ بهمن ماه در همایش آموزشی سربازرسان و بازرسان انتخابات شهرستان کرمان با اشاره به اینکه […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار کرمان گفت: مسئله مهم در راستای مشارکت حداکثری، جهاد تبیین است و در دهه فجر و هر شرایطی که ایجاد شده، دستاوردها و رویش‌های نظام را همکاران ما به مردم عرضه کردند.

علی بابایی عصر امروز، ۲۹ بهمن ماه در همایش آموزشی سربازرسان و بازرسان انتخابات شهرستان کرمان با اشاره به اینکه همه ارکان انتخابات به صورت مردمی اداره می‌شود، اظهار کرد: هیئت‌های اجرایی زمین‌ ساز همه فرآیند برگزاری انتخابات و معتمدان شهر مسئولیت هیئت اجرایی را دارند.

وی با اشاره به دو رکن بازرسی و نظارت، افزود: این سه با هم افزایی می‌توانند انتخابات خوبی را راقم بزنند.

بابایی بیان کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت انتخابات عنوان کرد: در هر چهار مولفه کار را از ابتدای سال آغاز و در دو ماه گذشته به نحو شایسته پیگیری کردیم تا حق مطلب را ادا کنیم و هدف نهایی ما انتخابات سالم، ایمن و دقیق است.

فرماندار کرمان گفت: در شهرستان کرمان از ۱۸۸ نفری که برای رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده بودند، ۱۱۷ نفر از گروه‌های مختلف تائید صلاحیت شده و با هم به رقابت می‌پردازند.

وی تصریح کرد: ملاک ما تائیدیه هیئت نظارت و شورای نگهبان است و امیدواریم در ادامه این رقابت شاهد مشارکت جدی و رکوردشکنی حضور مردم در انتخابات باشیم.

بابایی اظهار کرد: مسئله مهم در راستای مشارکت حداکثری، جهاد تبیین است و در دهه فجر و هر شرایطی که ایجاد شده، دستاوردها و رویش‌های نظام را همکاران ما به مردم عرضه کردند و در دهه فجر انقلاب اسلامی ۳۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در شهرستان کرمان افتتاح شد.

فرماندار کرمان اظهار کرد: در سالی که گذشت قریب به ۱۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در شهرستان داشتیم که با اطلاع رسانی این موارد به مردم، رضایتمندی عمومی ایجاده شده و اگرچه مشکلات معیشتی وجود دارد، اما وقتی رویش‌های نظام را بررسی می‌کنیم، نسبت به مسائل و مشکلات و در کنار دشمنان قسم خورده که در جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند، می‌بینیم برای حفظ ارزش‌های نظام و خون شهدا تاکنون آنچه در توان داشتیم گذاشتیم و در آینده نزدیک به قله خواهیم رسید کما اینکه در بسیاری از حوزه‌ها به قله رسیده‌ایم و یا نزدیک هستیم.

وی با اشاره به اینکه در راستای جلب مشارکت حداکثری در انتخابات، جلسات مختلفی با گروه‌های متعدد داشته و خواهیم داشت، افزود: در موضوع سلامت انتخابات، همه ما در قبال تک تک آراء مردم وظیفه داریم و رای مردم حق الناس است.

فرماندار کرمان با بیان اینکه کمیته‌های امنیتی برای برگزاری انتخابات تشکیل شده، تصریح کرد: همه شرایط برای برگزاری انتخابات فراهم است و همه مسائل امنیتی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام




جهاد تبیین مسئله مهم در راستای مشارکت حداکثری است

منبع: ایـسنا
? جهاد تبیین مسئله مهم در راستای مشارکت حداکثری است