جهاد تبیین برنامه‌ای موثر برای مقابله با استعمارجدید

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: در نوع استعمار بدون جنگ و خونریزی، استعمار کنندگان افکارعمومی را تصرف و به اهداف خود می‌رسند، جهاد تبیین می‌تواند با این استعمار مقابله کند. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی دراجلاسیه علما و روحانیون شهرستان‌های رفسنجان و انار از نقشه‌های استعمار گران در اشکال […]

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: در نوع استعمار بدون جنگ و خونریزی، استعمار کنندگان افکارعمومی را تصرف و به اهداف خود می‌رسند، جهاد تبیین می‌تواند با این استعمار مقابله کند.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی دراجلاسیه علما و روحانیون شهرستان‌های رفسنجان و انار از نقشه‌های استعمار گران در اشکال جدید خود با نام استعمار “فرا نو ” نام برد و اظهار داشت: دشمنان در این نوع از استعمار با سرمایه گذاری برروی نظام آموزشی، بنیان خانواده، بدنبال سقوط کردن نظام و تمدن اسلامی هستند.

امام جمعه کرمان جهاد تبیین مبتنی بر بصیرت افزایی و تحلیل عمیق از توطئه‌های استعمار فرانو را وظیفه روحانیت برشمرد و خاطر نشان کرد در این میدان جهاد تبیین برگرفته از تحلیل محتوا و تعمیق بخشی به مباحث باید در اولویت قرار گیرد.

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح هم در این اجلاسیه از جهاد تبیین به عنوان تلاش مستمر و پی در پی برای مقابله با دشمن در جنگ نرم یاد کرد.
حجت لاسلام والمسلمین شیرازی افزود: همانطور که در جنگ نظامی اقشار مختلف مردم با حضور وخلق حماسه و رشادت در مقابل دشمنان ایستادگی کردند در موضوع جهاد تبیین هم باید همه توان جامعه برای مقابله با جنگ نرم دشمنان بکار گر فته شود. وی تاکید کرد ابتدا باید باور کنیم که جنگ نرم دشمن خطرات زیادی برای جامعه بدنبال دارد و سپس برای مقابله با این جنگ راهبرد و برنامه داشته باشیم.

امام جمعه رفسنجان هم در این اجلاسیه برگزاری اجلاسیه علما و روحانیون را گامی موثر و ارزشمند در راستای سرعت بخشی و تحلیل محتوای جهاد تبیین برشمرد.

حجت الاسلام عسکری از ماه مبارک رمضان به بهترین فرصت برای جهاد تبیین نام برد و خاطر نشان کرد در شرایطی که دشمنان اسلام دست بدست هم داده اند با تبلیغ ناکارآمدی نظام اسلامی یاس و نامیدی مردم را در رسانه‌های معاند تبلیغ کنند جهاد تبیین به عنوان فریضه‌ای واجب باید در دستور کار قرار گیرد.




جهاد تبیین برنامه‌ای موثر برای مقابله با استعمارجدید

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? جهاد تبیین برنامه‌ای موثر برای مقابله با استعمارجدید